Mitt ex ett riktigt "kex"

God eftermiddag,eller ja god & god vet jag inte om den är men hur som helst så ska jag snart iväg till jobbet men innan det tänkte jag slänga iväg ett inlägg som inte alls kommer vara så glatt, men dock är det ganska intressant , så lystring kära läsare!

Som många av er kanske vet så tog mitt ex studenten i fredags, jag velade fram & tillbaka på om jag skulle ta mig till hans student eller inte, men till slut kom jag fram till att det inte var en bra idé av mig att dyka upp där så jag bestämde mig för att inte gå, dock gick jag hem till hans Mamma så att hon kunde hänga några nallar från mig runt hans hals. Detta var inte vilka nallar som helst utan några som hade stor betydelse i vårat förhållande, missade ni det inlägget så läs det  HÄR!  Hur som helst så satt jag ju och hoppades på att han skulle bli överlycklig för nallarna och så vidare, jag hoppades på att han skulle ringa upp mig på direkten och säga att han älskar mig & att han vil att vi är tillsammans eller något i den stilen, men nej - inga samtal fick jag den dagen! Inte dagen efter det och inte dagen därpå heller. Jag började bli orolig över att hans Mamma kanske hade glömt att ge dom från mig, men nej det hade hon inte. Och hur vet jag det? Jo kära läsare - bildbevis!



Här är dom tre älskade nallarna


Och här är nallarna runt hans hals, sen kan man ju fråga sig vad f'n dom sysslar med!


Utdrag från inlägget

"Jag hoppas att han ska börja gråta, ringa upp mig & säga att han älskar mig, Men nej, det lär ju aldrig ske för på hans student kommer han väl antagligen supa sig så full att han dagen efter vaknar upp med någon random brud bredvid sig i sängen...Tragiskt"


Ja, jag chansar på att jag hade rätt om den saken, visserligen säger en bild mer än tusen ord men det där var droppen av honom.. Att se den här bilden gö så himla ont i mitt hjärta, vet inte om någon förstår de.. Men liksom på bilden är det Pappan till vårt blivande barn som starkt visar hur mogen han är, och sen lägger han ut bildjäveln på facebook, jag gråter just nu, det här känns så tungt för mig, det ända denna människa har varit duktig på är att krossa mitt hjärta, och nu har han gjort det igen, förstår han inte att det här sårar mig? Usch, jag känner inte att jag vill ha med honom i mitt & lillens liv, han kommer bara förstöra för oss. Men samtidigt är han ju Pappan, så kan ju inte bara stänga han ute om han nu vill inta Papparollen..


Kommentarer
Postat av: Yvonne

herregud gumman vilket jävla svin han är.. usch! du borde verkligen överväga om egen vårdnad om barnet , ska han va pappa så ska han bete sig som en annanrs kan han ju dra om han bara vill leva ungkarlslivet!

2009-06-07 @ 15:55:05
Postat av: Caroline

Jag tycker egentligen inte att du har rätt att vara sur över hurvida han är omogen etc. Han har ju gjort sitt val och du har gjort ditt utan att tänka på honom överhuvudtaget. Så SKYLL DIG SJÄLV! Lillagumman.

2009-06-07 @ 16:13:57
Postat av: Caroline

Förresten bilden är daterad 2007?

2009-06-07 @ 16:15:29
Postat av: Emelie

svar till caroline: det kan bli så ibland att det står fel datum, tror det har med kameran att göra! har blivit så skit många gånger för mig att det typ står 2010 fast det var knäppt 2003, skumt det där!

2009-06-07 @ 16:23:07
Postat av: Anonym

hoppas att du läser din mejl :) har skickat ett långt mejl :P

2009-06-07 @ 16:28:32
Postat av: Anonym

Jag tycker egentligen inte att du har rätt att vara sur över hurvida han är omogen etc. Han har ju gjort sitt val och du har gjort ditt utan att tänka på honom överhuvudtaget. Så SKYLL DIG SJÄLV! Lillagumman.



hur fan kan du säga så? "han har ju gjort sitt val och du har gjort ditt utan att tänka på honom" men han har ju fan gjort sitt val utan att tänka på barnet och på henne! en abort är inget PREVENTIVMEDEL! lilla gumman...!

2009-06-07 @ 16:29:23
Postat av: Anonym

äsch skit i han! om han inte bahandlar dig bra så.. ja då ska du inte vara med honom! du kommer klara det här galant! Du är väldigt mycket mer mogen än vad han är.

2009-06-07 @ 16:32:59
Postat av: Jeanette

Du kommer över honom. det kanske inte känns så nu men var glad att du iallfall inser att han är ett svin. Har du berättat för honom att du är gravid? Kanske dags att göra det snart så han oxå hinner förbereda sig mentalt.

2009-06-07 @ 16:47:24
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: carro

Stackare!

Hoppas det löser sig med allt. Sitter just nu här och har precis fått reda på att jag är gravid också:/ vet inte hur jag ska göra. Vågar inte berätta för min kille. Vet inte hur jag ska säga det?



2009-06-07 @ 16:53:12
Postat av: Angelica

Nu gick jag från att vara förbannad över hur självisk och omogen du är som tagit ett beslut som detta.

TILL att känna en enorm lättnad. Detta är en fejk blogg.



Kan inte vara någonting annat om man lägger ut en bild från förra året.... Inte ens rätt månad och dag! herregud.



Och hur du kan sitta och säga att han är ett svin när han klart och tydligt sagt, NEJ JAG VILL INTE HA BARN.

Du har ingen rätt att göra så.



Gör abort för fostrets skull. För din skull. För hans skull. För era familjers skull.

Ni är fortfarande barn. Och detta är inte rätt mot det blivande barnet! H*n har rätt till att växa upp i en familj....

2009-06-07 @ 16:53:54
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag är medveten om att det "kan" bli så, men i detta fall var det ju genialiskt att det blev så. Tror verkligen att denna blogg är fejk rakt igenom.



Och svar till...

hur fan kan du säga så? men han har ju fan gjort sitt val utan att tänka på barnet och på henne! en abort är inget PREVENTIVMEDEL! lilla gumman...!



Svar: Snälla du det är jag mycket medveten om och det var nog även denna kille, men ska han behöva bli pappa mot sin vilja? Jag hade aldrig gjort så mot en kille och speciellt inte mot en stackars oskyldigt barn.





2009-06-07 @ 17:51:52
Postat av: Caroline

Ett stackars oskyldigt barn*



Varför ska det alltid skyllas på killen? Varför är det alltid han som är boven i dramat? Man är väl två när man har sex? Man är väl två som kan skydda sig? Men det är alltid tjejen som det är synd om... Puttinutt!

2009-06-07 @ 17:54:34
Postat av: Angelica

Jag håller med Caroline!!!



Det är alltid tjat om hur synd det är om tjejen som "blivit på smällen" ... Men knulla inte runt utan kondom då!!

Och gör en abort om killen säger nej. Men är två om att ha sex och skydda sig. Och man bör vara två om att behålla ett barn.

2009-06-07 @ 18:03:39
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Anonym

VILL SVARA TILL DEN DUMMA TJEJEN SOM SKREV ATT DET VAR EN FEJKBLOGG EFTERSOM DATUMET PÅ BILDEN ÄR FEL, DATUM PÅ BILD BLIR OFTA FEL ERA JÄVLA DUMMA BLONDINER! DET BLIR DET PÅ MIN KAMERA IBLAND OXÅ, OCH OM DE NU SKULLE VARIT EN FEJKBLOGG SÅ SKULLE HON VÄL FAN HA SUDDAT ÖVER DATUMET, IDIOTER !!

2009-06-07 @ 18:06:02
Postat av: Angelica

Jag har haft tre olika kameror och ingen av dom har lämnat fel datum...

Och jag kan inte tro att någon som ska fota på en student, missar att ställa in rätt datum! Det är ju ett minne för livet! Du tar ju bara studenten en gång i livet.



2009-06-07 @ 18:40:23
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Josefin

Gumman jag tycker du ska ställa in dig på att vara ensam att uppfostra detta barnet,killen har ju också sagt att han inte vill ha barn,då du berättade om graviditeten för honom.Räkna inte med att han ställer upp för dig bara för du väntar hans barn.Säg till läkaren att du inte vet vem pappan är,så får du automatisk egen vårdnad,men skulle han ändra sig senare,så kan man alltid prata med familjerätten,och han måste göra faderskapstest då ni inte är gifta.allt går att ordna,men jag tycker han verkar vara en player och väldigt omogen,du förtjänar någon mycket bättre.om du undrar något eller bara vill prata så maila mig gärna:[email protected]. Lycka till!!kram

2009-06-07 @ 19:17:23
Postat av: Caroline

HAHA! Vad har hårfärg med detta att göra?

2009-06-07 @ 19:41:50
Postat av: Anonym

Vet ni att jag tror också att det är en fejkblogg..tyvärr...fick känslan av det för ett tag sedan..tänkte att kanske nåt jäkla skolarbete för att kolla människors reaktioner...och här har det blivit hetsigt...mina sista kommentarer jag lämnat här har jag gjort med tron att detta inte är på riktigt så därför har mina kommentarer inte varit "på riktigt" heller.....många blir nog sura och försvarar denna blogg men jag kan säga så här att jag tror att denna fejkblogg ändå har tjänat sitt syfte...så var inte sura eller ledsna alla unga tjejer det kan komma nåt bra ur detta fejk ändå!

2009-06-07 @ 20:08:34
Postat av: Terese

Förlåt jag vill inte vara anonym glömde fylla i ordentligt sist....så kommentaren över detta kommer från mig mamsenmu....och varför jag väljer nu att säga att jag tror det är en fejkblogg är för att debatten satts igång så därför passade jag på men som sagt den har tjänat ett syfte men tror många kommer bli besvikna...en kommentar från förr av en man fick mig att förstå att aha! det här är inte på riktigt så när du kommer avslöja fejken kan du inte snälla säga i vilket syfte du skapade bloggen...på kul eller skolarbete?

2009-06-07 @ 20:12:56
URL: http://mamsenmu.blogg.se/
Postat av: 16 år & Mamma

alltså ofta den skulle vara fejk bara för att datumet inte stämmer överens? :s så har min kamera också gjort flera gånger att det står ett datum som inte stämmer.

2009-06-07 @ 20:33:20
Postat av: Emma

Men LOL på er! xD Min kamera, en olympus är också sådära, det blir helt flummigt datum när ja lägger upp bilderna och det kanske va så i det här fallet också inte måste väl hela bloggen vara "FEJK" just för det. Ni människor är bra roliga..

2009-06-07 @ 20:53:45
Postat av: sofia

skit i alla som skriver elaka komentarer, det kommer altid finnas "hater's"



& om den skulle vara fejk så spelar det ingen roll, för sådana här saker pågår hela tiden överallt. och tror ni som skriver elaka komentarer och påhopp att hon ska lyssna på er, jag tror inte hon är så svag.

Och varför har ni syftet att skada andra människor.



ni sitter nog hemma och är så himla nöjda med er själva. Men jag ska säga er en sak, man kommer ingen stans med hat. hat ger hat och vill ni leva ert liv så så varsegod.



bara så jävla lågt.

2009-06-07 @ 21:16:46
URL: http://sofiaborjeson.webblogg.se/
Postat av: ulrika

Håller verkligem med "sofia" Ni som hatar kommer att få tillbaka på ett eller annat sätt.. hat ger hat som sofia säger. KRAM PÅ DIG TJEJEN , TROR PÅ DIG! =)

2009-06-07 @ 21:49:01
Postat av: Anonym

skitsamma om bloggen e fejk , jag gillar den starkt ändå! HÖHÖHÖ xP

2009-06-07 @ 22:04:38
Postat av: Sara

Jag tycker att denna diskussionen är otroligt löjlig, ingen här kan veta om bloggen skulle vara fejk eller inte, men om där nu sitter en 17 årig flicka bakom o detta hennes vardag? Om ni nu tror den e fejk skit i o läs den då kanske?

2009-06-07 @ 23:58:03
URL: http://bonabruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Gör abort för fostrets skull. För din skull. För hans skull. För era familjers skull.

Ni är fortfarande barn. Och detta är inte rätt mot det blivande barnet! H*n har rätt till att växa upp i en familj...."



Nu är det bara så att vissa inte KAN göra abort! Den här tjejen har redan gjort en! Och jag har varit i exakt samma situation som hon har, jag har också gjort en abort! Och jag kan säga med en gång att en abort inte är lätt att genomgå, vare sig man vill ha barnet eller inte! Jag har sagt under hela mitt liv att den dag jag blev gravid så skulle jag inte ta bort det. Men då visste jag ju inte hur jag skulle reagera, så jag tog bort det. Just då kändes det som det rätta. Nu efteråt mår jag jättedåligt... Jag gjorde aborten i november 2008, då sexton år gammal. Min kille skulle fylla arton. Nu efteråt tänker jag väldigt mycket på det, jag var nästan i vecka sju när jag genomförde aborten och jag gjorde den hemma. Jag kommer ihåg än idag hur det var, precis in i minsta detalj! Jag tänker flera gånger om dagen att jag tog bort mitt barn! Jag har skrivit om fostrets utveckling i skolan och redan i vecka sex har embryot ett litet hjärta som slår! Det är så jävla lätt för alla att säga att man ska göra en abort! Men vet ni ens vad ni pratar om? Vet ni vilken otrolig smärta man utsätter sig själv för? Visst är det olika från person till person. Vissa kanske inte alls mår dåligt och vissa kanske mår hur dåligt som helst. Liksom jag och många andra som gjort en abort så mår man psykiskt dåligt efteråt. Så ni som säger att man ska göra en abort som att det var världens enklaste grej, lägg ner! För er som aldrig genomgått en kan det låta så fruktansvärt enkelt! Men jag kan lova er, att det är det inte!



Stå på dig tjejen, skit i alla kommentarer där de säger åt dig att göra abort! Jag vet vad du har gått igenom och jag står helt klart på din sida och tror på dig! Att vara förälder är ingen ålder! Jag tror att du kommer fixa det hur bra som helst och jag önskar dig all lycka jag bara kan! :)

2009-06-08 @ 08:26:20
Postat av: Maja

Godmorgon. Allt bra med dig? Jag tänkte bara tipsa om min blogg, där jag just nu skrivit en inlägg om hur du kan få länge hår, intresserad? kika gärna in! Majaalins.blogg.se

2009-06-08 @ 08:36:09
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om ni tror att bloggen är feik, varför fortsätter ni i sånna fall att läsa? Om jag hadde trodd att bloggen var falsk så hadde jag i alla fall inte pallat sitta och lästa skiten!



Och till Angelica eller vad du hette som sa "Kan inte vara någonting annat om man lägger ut en bild från förra året.... Inte ens rätt månad och dag! herregud."

Kan det inte vara så som hon förklarar? Att kameran har fel innställningar? För jag känner i alla fall INGEN som har tagit studenten den 17 Maj någonsinn, så det kan inte vara så att hon har tagit en bild från förra året heller! Ni är så patetiska och jag blir äcklad av att ni ens orkar! GE ER OCH VÄX UPP!!!

2009-06-09 @ 01:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0