förlåt för besvikelsen!




Kära läsare, jag ber om ursäkt för min usla uppdatering, men när jag säger att jag har haft kanske fem miljoner grejer i luften att göra så är det sanning, i skolan har vi fått miljontals uppgifter att göra, jag skall även hitta mig en egen praktikplats samtidigt som jag har människor som pratar och stirrar som små gnagande kackerlackor efter mig i skolan så skall jag även fokusera på att göra bra ifrån mig med en höggravid mage. Men just nu så har jag faktiskt vant mig vid allt stirrande och om hur det pratas om mig i denna stad, jag fokuserar bara på min dotter och sedan är det klart, det är bara hon som betyder något för mig, resten skiter jag i. Jag måste även få berätta att jag har kommit i kontakt med Pappan till mitt barn, han hörde av sig till mig och jag berättade om våran lilla dotter, han har börjat acceptera min graviditet dock har han ännu inte nämnt något om att han vill vara delaktig men vi kommer iallafall numera mer eller mindre överens, mina känslor för honom har iallafall svalnat. Det finns en kille jag är mycket förtjust i men hur det blir med det vet jag inte ännu, han är intresserad av mig men då finns inte detaljen med om att jag väntar en dotter, well well, vi får se om han backar undan eller ej pågrund av det. Mamma hjälper mig så gott hon kan här hemma, Pappa har jag inte hört så mycket från alls. MVC har fått se mycket av mig på senaste tiden, har även varit in till sjukhuset pågrund av otroligt onda värkar men det är bra nu.

Kan ni förstå att jag inte har haft tid för bloggen? Jag tackar för erat överseénde, jag rekomenderar er som vill veta om hur det går för mig att lägga till mig på bloglovin då ser ni när jag har lagt upp ett nytt inlägg, så slipper ni klicka in här varenda dag och bli besvikna. Jag kommer att uppdater då och då, lägga upp magbilder för det mesta och även berätta lite kring det som händer, det är inte långt kvar nu, jag längtar efter min dotter!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej förstår dej. men vilken vecka är du i nu?

hoppas allt blir bra med dej och din dotter ja önskar er all lycka :) bloggen är bäst så lite synd med lite uppdate men kommer du updatera med bilder namn ochså på banet? Puss

2009-09-02 @ 15:15:43
Postat av: Fanny

I vilken vecka är du nu?

2009-09-02 @ 16:07:00
URL: http://finlandssvensktjej.blogg.se/
Postat av: sara

hur lägger man in dig på bloglovin ? :D

2009-09-02 @ 17:23:13
Postat av: Anonym

Jag följer dig redan med bloglovin och din blogg är den första jag tycker upp när du har skrivit! Vad bra att pappan hört av sig, hoppas ni löser allt och att han vill vara delaktig! :)

2009-09-02 @ 17:33:04
Postat av: Tina

det är ju ganska lång tid kvar innan du ska ha barn :S du är ju typ bara i 4-5 månaden ju :S

2009-09-02 @ 23:09:57
Postat av: Louise

Vilken månad är beräknad att du ska få barnet?



Har du några namnförslag på flickan?

2009-09-03 @ 18:02:39
Postat av: Zandra - allt för dig

http://mzma.blogg.se/2009/september/nu-ar-de-dags-igen-mina-vannerovanner-.html#comment <-



Fråga mig allt från pinsama till sexfrågor allt!

2009-09-04 @ 18:21:04
URL: http://mzma.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tina, vad fan vet du om det?!

Om man tittar på hennes mage så är hon absolut längre gången än 4-5e månaden. Jag är i 4e månaden nu och på mig syns det knappt..

2009-09-07 @ 18:55:44
Postat av: Mamma till två

Sofie.

När jag var i tredje månaden så såg det ut som om jag var i 5:te, så de e så olika från grav ti grav.

Alla kan inte se lika ut.

Sen när jag var i 6:e månaden så såg jag ut som om jag var i sistskedet.

Många trodde jag vänta tvillingar, men där var bara en liten sprallig påg.

2009-09-10 @ 18:49:47
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig det senaste från Freestreet. Var med och tävla om en rosa laptop.



Gå in här bli medlem och läs vidare.

100% gratis

http://www.freestreet.se/?r=135

2009-09-11 @ 11:29:20
Postat av: Maria

Förstår verkligen att du har mycket att tänka på. Lycka till med allt!



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se

2009-09-13 @ 16:06:01
URL: http://www.borasbloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0