PINSAMHETER!

Nu är jag trött men innan jag kryper ner under täcket så vill jag berätta om en incident som skedde på tåget. tjugo minuter innan jag skulle kliva av tåget så drog jag fram min lilla necessär för att leta fram min foundation. Jag drar fram den för att täcka en liten jobbig jäkel till finne som sänkt mit självförtroende dagen lång och när jag ska leta efter korken till den som har försvunnit så pooff råkar jag komma åt mannens ärm som sitter bredvid mig och ser hur hans kostym blir nerkladdad med en liten gnutta foundation. Mannen upptäcker inte att jag har råkat kladda ner hans kostym och jag börjar desperat att pula ner alla mina saker i väskan igen och känner hur paniken börjar stiga inom mig! Vad gör jag då da? Jo jag gör som jag alltid gör i pinsamma situationer, drar fram mobilen och börjar knappa på den. Som tur var så dämpade paniken en aning då och jag kunde slappna av, men så fort jag kollade mot mannens håll och såg den fula fläcken på hans mörka kostym fick jag panik, men lite kul var det, dock inte för honom när han upptäcker fläcken, Förlåt käre farbror, det var verkligen inte meningen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha klantskalle! :p

2009-06-01 @ 14:55:58
Postat av: Anonym

de va ju väldigt dumt av dig,du borde ha sagt till och stått för kostymen nu e den ju antagligen förstörd..

2009-06-01 @ 14:56:38
Postat av: Agneta

men herregud vilken jävla fjortis som sminkar sig på tåget, och du ska bli mamma!? GÖR ABORT FFS!

2009-06-01 @ 14:57:34
Postat av: Anonym

Haha sånt som händer :) haha skojar du med mig är man fjortis för att man sminkar sig på ett tåg. Du verkar inte ha alla hästar hemma haha du som skrev det.

2009-06-01 @ 15:57:06
Postat av: Angelica

Det är lite ovanligt att ta fram en flytande foundation för att täcka över en finne när man sitter på ett tåg... täckstift/concealer är vad man brukar använda mot sånt.



Och du borde sagt till karln! En kostym är inte billigt och foundation är inte det lättaste att få bort, speciellt inte om det fått torka in...

2009-06-01 @ 16:14:04
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså, ursäkta mig. Men Angelica. Dom enda kommentarer du lämnar i den här bloggen är negativa! Om du inte kan lämna en jävla positiv kommentar någon gång så sluta besöka hennes blogg! Man blir så jävla förbannad när man läser dina kommentarer! Att du ens orkar lägga ner energi och tid på att läsa hennes blogg om du bara ska klaga?! Har du inget bättre för dig?! Och använd vad fan du vill mot dina finnar och låt hon använda sitt! Vi är alla olika! Eller hur?! Nu är jag trött på läsa dina jävla kommentarer!

2009-06-01 @ 16:58:21
Postat av: Anonym

Hoppas du behåller barnet.. många säger att att en abort så tidigt inte berör men dem har antagligen inte gått igenom det.. gjorde en abort i vecka 12 för fyra år sen (ja var då 21) så inte så ung som du men ja mår psykist dåligt än idag framför allt o se alla andra med sina småbarn.. prata med psykologen ja tror de hjälper.. ja lyssna inte på nått kanske var dumt.. Kram!

2009-06-01 @ 17:41:53
Postat av: Anna

HAHAHA SÅ RÄTT AV DIG ANONYM! jag ser alltid också en jävla klagmajja med namn angelica som kommenterar jämt o ständigt, ge fan i att klaga lr lämna!!

2009-06-01 @ 18:00:24
Postat av: Angelica

Då denna tjej själv valt att offentligt göra en blogg så får hon också ta konsekvenserna.

Och va jag skrev var inte så negativt utan ett konstaterande... och för dom som tycker det är "jobbigt att läsa", gör inte det då.



Jag har lika stor rätt att kommentera i bloggar som alla andra. Skillnaden är att jag vågar stå för min åsikt. Lämna mitt namn och min blogg. Till skillnad från vissa andra.



Sen så är det klart att man undrar om detta barn ska fortsätta vela om att bli mamma eller att inte bli mamma. Att ta ett beslut vilket de flesta av hennes läsare nog undrar över... Hon har ju själv gjort denna blogg, annonserat i MÅNGA stora bloggar om denna kamp och nu så skriver hon om hur hon förstört en främmande mans kostym med smink.... Låter lite konstigt.



Jag läser vidare för jag undrar hur det kommer gå i framtiden.

2009-06-01 @ 18:56:41
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men herregud att ni orkar.. "Angelica" dig ska jag säga att: det är inte lätt at ta ett sådant stort beslut!! att vela fram och tillbaka är normalt.. Dessutom är hon inte ett barn längre utan hon fyller faktiskt 18 snart, även om hon hade vart 14 år så hade hon ändå varit mogen för det är vad hon har visat. Ja men hon behövde ju tips och råd skrev hon , de va ju därför som hon bad om råd i stora bloggar för att folk skulle hitta hit väl? :s Sen bestämmer hon ju själv vaf hon ska skriva om, om det nu så handlar om hennes nyaste sko eller om ett barn, hennes val, så ja ditt eget val om du vill läsa om något annat än att en mans kostym blev lite kladdig!

2009-06-01 @ 19:39:50
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Hahaha! Jag hade nog gjort samma sak i den situationen, låtstats att inget har hänt. Men ändå, jobbigt hade det vart!



Var det din farbror eller läste jag fel? :P

I så fall, hur reagerade han sen?



/Dennis*

2009-06-01 @ 20:40:53
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0