Vad hände med kärleken?

Först & främst vill jag säga att usch vad vissa människor är elaka & skriver så dumma saker i kommentarsfältet, varför väljer ni mörkret framför ljuset? Jag begriper inte det.. Försöker att inte ta åt mig men ibland faller man ändå.. Sluta trampa på dom som redan ligger ner & börja stötta varanndra istället, vi vill ha en fin värld med kärlek & gemenskap& bort med all hat, så kom igen nu & sprid ljus istället för mörker vänner!

Jag har blivit besatt av chokladbollar & Dammsugare (punschrullar) har fått i mig tre stycken chokladbollar & en dammsugare på mindre än en timme, vad är det med mig? Såhär mycket godsaker brukar jag aldrig äta i vanliga fall..Men gott äre!!



KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: emilia

jag älskar dammsugare!! :D

2009-05-21 @ 19:21:32
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

klokt skrivet tjejen..!

2009-05-21 @ 19:36:18
Postat av: Tess

precis, vem väljer mörker framför ljus? vore nog dum om man gjorde. kram

2009-05-21 @ 20:24:39
URL: http://tesses.blogg.se/
Postat av: Emma

förstår inte heller dom som håller på så det är väl bara att ignorera, människor kommer alltid att hålla på sådär so himla sorgligt alltså.. jag tycker i allafall att du är bra så det så..

2009-05-21 @ 23:27:53
Postat av: Jennifer

äh dom e bara avundsjuka eller så har dom sin självkänsla i botten och måste höja den genom att trycka ner andra, skit i dom, dom är inte världa ett piss! =)



Brukar man inte bli sötsugen när man e gravid föresten? ;)

2009-05-24 @ 00:05:18
URL: http://trejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0