Ska till ungdomsmottagningen imorgon

Godmorgon !

Idag vaknade jag tidigt & hade konstigt nog inte svårt att gå upp alls trots att jag bara sov i 4 timmar inatt. Imorse ringde jag även till ungdommsmottagningen & förklarade min situatuion & dom sa precis som er, åt mig att komma in dit så fort som möjligt. Dom ville att jag skulle komma helst idag men jag ska jobba direkt efter skolan så jag har inte tid för det, men imorgon ska jag dit & kolla hur långt gången jag är, önska mig lycka till & håll tummarna för mig att det inte är försent att göra abort (om jag vil göra det vill säga) !

Har förövrigt pratat lite med mitt ex/ Pappan till barnet som förövrigt verkar tro att allt är frid & fröjd mellan oss, men jag vill inte berätta för honom att jag vet om vad han håller på med, för han kommer antagligen att bli skit förbannad över att jag snokat i hans mobil & det sista jag vill just nu är att tjafsa & bråka med någon, har så mycket annat att fokusera på.

Håll nu tummarna för mig och för att allt går bra hos ungdomsmottagningen.

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: johanna & sara

lycka till hjärtat!! vi stödjer dig. kram!

2009-05-19 @ 10:53:51
Postat av: Hallonmamma

Lycka till! Skriv om hur det gick sen. Kram

2009-05-19 @ 13:28:00
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv hur det gick sen!!

2009-05-19 @ 18:12:49
Postat av: sessan

hoppas du inte kan göra aboort haaaahahaha!!

2009-05-19 @ 18:14:30
Postat av: Linn

Skriv hur långt gången du är sen!

Jag gjorde en abort i v. 13... det är ganska långt ändå... Skriv här sen! :) Lycka till!! kram

2009-05-19 @ 21:58:34
URL: http://lillusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0