Min mage just nu

Jag har snart kommit in i vecka 9 och såhär ser min mage ut just nu:



Normalt är min mage rätt så "platt" så jag personligen tycker det är en extremt stor skillnad på hur min mage ser ut nu och hur den såg ut vecka noll. Det ser dock ut som att jag putar ut med magen och det gör jag verkligen inte, min mage är lite konstig,den formar sig lite hur den vill.. Iallafall så ser det ut såhär, kan inte fatta att det är ett livslevande barn som kommer att bildas därinne, men va tusan det är på tiden att jag får försöka inse det nu & ta ett beslut!

KRAMAR!

Föresten jag läser alla kommentarer som ni skriver varje dag, korta som långa - Tack så jättemycket ska ni ha för att ni kommenterar, ni är somsagt guld, det ska belönas med en tävling inom kort, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin mage du har men det är som du säger, det är på tiden att du tar ett slutgiltigt beslut om framtiden gällande både dig själv o barnet. kramar

2009-05-27 @ 22:44:53
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Anna

brun du va!

2009-05-27 @ 22:47:56
Postat av: Mariella

ganska stor magen va ändå för att bara va i 9e veckan, kul! kanske tvillingar? :O

2009-05-28 @ 00:23:53
Postat av: Anonym

din mage är förmodligen svullen, för fostret du bär på har inte börjat växa såpass mycket, inte din livmoder heller. Men tänk på att hjärtat slår redan, fostret har börjat utvecklas såpass mycket att du borde ta ett beslut snart! Och efter 12:e veckan minskar risken för missfall mycket..så tänk, man behöver inte veckor för att tänka. Känns det rätt så behåll, men tvekar man borde man tänka igenom en dag och skriv ned negativa/positiva på ett papper och räkna ut vad som överväger. så har du svaret i handen!

2009-05-28 @ 01:24:37
Postat av: Sanna

Det där måste vara tvillingar. Så stor mage har man inte i vecka nio. Men den är fin ^^ Lycka till med vad du än bestämmer dig för att göra!

2009-05-28 @ 02:25:52
Postat av: Lindsey

Visst är det helt otroligt att de växer en liten bebis inuti en?? :D

2009-05-28 @ 05:47:23
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Ebba

Fiin mage =)

2009-05-28 @ 07:52:16
URL: http://bloondast.bogg.se
Postat av: Jessika

Fin mage och brun va du också :)

2009-05-28 @ 08:49:18
Postat av: Jonesy

Nice :)

Men jag håller med de flesta... Börjar bli dags att ta beslutet. Det värsta är ju att det låter så mycket enklare än vad det är.

2009-05-28 @ 10:24:57
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: choquitaa

jag väntade tvillingar innan jag fick missfallet, fast min var större än det där dock, dem dog på vecka 12 tror jag kommer inte ihåg längre :'(

2009-05-28 @ 12:40:59
URL: http://choquitaa.blogg.se/
Postat av: Lotta

fin mage :)

hoppas du kommer fram till nåt beslut snart.

tänker på dig och följer din blogg varje dag.

stor kram! /blivande mamma i sep -09

2009-05-28 @ 13:57:46
Postat av: Hallonmamma

Fin den är :) Har du tänkt något mer på det jobbiga beslutet? Vill inte stressa dej. Vet hur det är när folk gör så.



www.hallonmamma.blogg.se

Ung ensamstående mamma till en liten mulatt tjej.

2009-05-28 @ 17:10:34
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: ellla

herregud vad fin mage du har:) haha!:p och vilken fin kropp du har med,snälla kan du inte visa bild på dig?! så tråkigt om du ska va anonym! puss och kramar!<33

2009-05-28 @ 17:36:23
Postat av: maria

behåll barnet! du kommer att vara en fantastisk mamma!:)

2009-05-28 @ 17:37:10
Postat av: Dennis - 17 år och pappa!

Kan du inte lägga upp en bild på din mage innan du vart gravid så vi får se då? :o Vilken Mobil vart det föresten!



/Dennis*

2009-05-28 @ 17:54:15
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: Hege

Shiit va fin kropp du har! Skojjar inte asså! DAMN! Du kommer bli underbart vacker med en kula på magen om några månader (jag har redan läst att du ska beholda barnet)!

2009-06-03 @ 03:26:21
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: Hege

En sak till bara, bli inte orolig! Det dära behöver inte allts vara tvillingar! Jag fick min mage redan i väcka 10 facktiskt! Inte så stor så klart, men dom som visste att jag var gravid såg det redan då och min moster frågade facktiskt om jag var gravid då, mitt svar var så klart nej eftersom att det skulle ju vara en hemlis fram till väcka 12!=P

Men när jag berättade det för henne att jag ska bli mamma och hon mormor(läs min blogg så förstår du varför hon ska bli "mormor") och min sammbo ska bli pappa så började hon gråta, av lycka! Din mamma kommer nog också bli glad, hon kanske tycker att det är lite tidigt, men när du förklarar hur mycket du har tänkt på det så kommer hon fatta att ditt beslut är det beslut som du tycker är det bästa för dig=)

2009-06-03 @ 03:32:00
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0