Lite sömn utan klagomål

God morgon, hur mår ni mina kära läsare? Jag mår bara bra dock har jag endast fått 1 timmes sömn inatt pågrund av att jag hade ett sällskap som höll mig vaken natten lång, det var verkligen jättemysigt och jag tänkte inte på mitt ex/Pappan till barnet en enda sekund, det behövdes verkligen - underbart! Nu då? Gissa vart jag ska ta vägen? Jag ska åka in till Centralen och klippa mig hos Bobby och fixa frillan, har aldrig klippt mig där innan men har hört att han ska vara jätteduktig! Dock är han lite dyr, men man måste få skämma bort sig ibland, eller hur? :)



Hörs lite senare när jag kommer hem ifrån
min lilla shoppingrunda,
ut och njut av solen& helgen medans !!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är ju skandal att du hellre går till en svindyr salong och klipper håret än tar ett beslut i att ta bort eller behålla det lilla du har i magen.



Och att du istället lägger onödiga pengar på frisyren istället för tillbehör till en bebis om du nu ska behålla!



Du visar ju gång på gång att du inte alls är mogen för att ha ett barn... Du är själv ett barn och det är vad du förtjänar att vara ett tag till!! Skärp dig och boka tid för abort. Du har massor med tid senare i livet att skaffa dig en egen liten famlilj....

2009-05-29 @ 11:53:53
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fattar inte heller vad den här bruden håller på med. Kanske är rikemansunge, då kanske du har råd med ett barn men du är låååångt ifrån mogen till att bli mamma. Och jag menar verkligen låååångt ifrån!



Det är verkligen något skumt med dej!

2009-05-29 @ 12:06:18
Postat av: Stephanie - 15 år och mamma

Vad folk snackar om mogenhet hela tiden. Man växer som sagt med uppgiften. Var jag mogen när jag blev gravid? Inte det minsta. Men med tiden så började jag tänka mer på mina handlingars konsekvenser, jag började bete mig mer vuxet, jag blev mer öppen för andras åsikter och tankar. Jag blev helt enkelt mer mogen med tiden. Jag kan inte säga att jag är fullt så mogen som en vuxen. Men väldigt nära inpå och min son lider inte alls av det.



Man blir världens bästa mamma om man vill sitt/sina barns bästa och det spelar ingen roll om man är 90, 35 eller 17. Kom ihåg det.

2009-05-29 @ 12:09:44
URL: http://steephii.blogg.se/
Postat av: Natalie

Men herregud, inte fan är hon väl omogen för att hon ska och klippa sig och det har ju ingenting med barnet att göra.. Vill hon spendera mycket pengar på en klippning så låt henne göra det.. Man behöver faktiskt inte köpa babysaker så tidigt i graviditeten, det finns tid för det senare..

2009-05-29 @ 13:15:05
Postat av: Jessika

Jag tror att man aldrig är redo eller mogen för att bli mamma. Det är något man lär sig med tiden.

2009-05-29 @ 13:23:27
Postat av: Anonym

Tycker du ska ta o unna dej detta o ja hoppas du inte påverkas av vissa människor som inte har nått vettigt o säga.. håller med ett av inläggen man är nog aldrig redo man lär sej med tiden o de gäller precis allt i livet! Lycka till vad du än beslutar dej för //Cicci

2009-05-29 @ 16:16:42
Postat av: choquitaa

vad fasiken? Uppdatera om barnet kvinna!!! Vad ska du göra =O?

2009-05-29 @ 17:54:20
URL: http://choquitaa.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

www.hallonmamma.blogg.se

Ung ensamstående mamma.



Öh,varför skulle det vara skandal att du klipper håret? Shiit. Vilka idioter det finns. Stå på dj!

2009-05-29 @ 19:08:26
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: jennifer

men gud vad håller folk på med, bara för hon går och klipper sig så betyder ju inte de att hon inte tänker på barnet!! Hon kan ju inte sitta inlåst varjedag och bara tänka på kommer hon ju få psykbryt..

och hon kanske ine väljer firsören för den e dyr utan för att det är en bra frisör!! right?? Bobby har jag faktiskt hört ska vara grym..

Och sluta lägg er i hennes val, e ni inte här för att stöta så kan ni ju gå och lägge er energi på något vettigare..

2009-05-29 @ 23:09:40
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och om man inte vill ha mothugg eller svar på de frågor man ställer i en offentlig blogg... då ska man inte heller blogga eller gå runt till stora bloggar, lämna kommentarer och påvisa om ditt misstag att bli gravid för andra gången innan man blivit myndig.



Och grejen handlade inte om att hon gick till dyr frisör på det viset. Hon sitter och velar om att behålla ett barn själv eller att göra abort... och istället för att ta tag i beslutet åker hon iväg och "spenderar dyra pengar på hår...

Det är inte att visa mognad att man verkligen väger för- och nackdelar ang eventuellt föräldraskap.

2009-05-29 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0