Jobbig morgon!

Vilka är dom jobbigaste stunderna i livet? Jag skulle svara mornarna om någon frågade mig. Usch twii & blä vad jobbigt det var att gå upp imorse till skolan, jag stängde av väckarklockan och somnade om & missade första lektionen men sen fick jag ångest och gick upp & kom på nästa lektion. Inatt har jag sovit i 5 timmar vilket är hälften av vad jag normalt brukar sova,för lite med andra ord. Men nu till något annat viktigare-.

Jag börjar bli lite orolig för magen & allt angående graviditeten, inte nog med att jag måste göra ett val om jag ska behålla barnet/fostret eller inte, utan jag har ju faktiskt ingen aning om hur långt gången jag är, vilken vecka jag är i, eftersom jag gjorde graviditetstestet hemma den här gången.
Om ni måste veta så lär jag erkänna att jag inte vågade köpa graviditetstestet i mataffären, så kan ni gissa vad jag gjorde? Jag tog det.. Jag vet, skam skam skam & jag är nog en dålig människa för det men jag var desperat & tvungen så ja, låt hatkommentarerna flöda på om ni vill kasta skit på mig för det..

Igårnatt vart jag orolig för jag tänkte, tänk om jag är så långt in i graviditeten att jag inte längre kan göra abort? Då vet jag inte vad jag skulle ta mig till, kanske är det dock meningen att jag ska ha barn om det nu skulle vara så, vem vet.



Angående mitt förra inlägg
där jag skrev om att jag hade kollat igenom mitt ex/pappan till barnets mobiltelefon och hittat sms från hans föredetta KK så har jag inte pratat med honom om det än, jag träffade på honom imorse påväg till skolan & han sken upp i ett stort leénde när han fick syn på mig, men jag var inte lika glad dock utan jag tvingade fram ett falskt leénde och gick vidare. Han går i skolan i en helt annan stad så enda gångerna vi kan ses är på helgerna och ibland på vardagarna när han kommer hit & jobbar men jag vill helst inte se hans ansikte på ett tag nu, inte efter det han gjort.

Tack för era kommentarer föresten, har dock mycket fler besökare än kommentarer, kom igen nu & visa er & lätta på era hjärtan, var inte blyga vi människor ska stötta varann! =) KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Angelica

på ett sätt känner jag med dig, men samtidigt så eftersom ni inte ör tillsammans så får han ju vara med vem han vill jag vet ju inte hur länge ni var tillsammans med förr osv d är ju amssor.



men har du tänkt berätta åt honom? Det är ju upp till dig, kanske han ändå kan stödja dig i den här situationen att du sen mår bra att ditt beslut.



Har du pratat med din mamma för jag tror att om du gör det så kommer hon hjälpa dig massor, eller så går du till ungdomsmottagningen dom är jätte duktiga och får en att må bra, de är inte bra att du inte sover och inte pratar med ngn... det är viktigt

2009-05-18 @ 13:12:17
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: anonymus

ofta du tjuvade graviditetstestet? jävla fattiga tönt!!

2009-05-18 @ 13:33:33
Postat av: Johanna

Man ska inte skämmas för att köpa ett graviditetstest, du skulle inte ha tagit det, men ja beundrar dig ändå för du verkar vara så vettig utöver det. kram o lycka till med bebisen / aborten. jag kmr GARANTERAT följa din blogg nu. :)

2009-05-18 @ 13:34:58
URL: http://ensida.blogg.se/
Postat av: Sarahli

OMG SMUTS DU ÄR! orka sno ett graviditetstest, tro inte att du kommer bli känd på nå sätt för att du gjorde det, du är bara sorglig. gör abort, du kmr ändå bli en dålig förebild för ditt barn.. stackars barn.

2009-05-18 @ 13:37:08
Postat av: jessica

åh va besviken jag blir när jag läser alla 'elaka' kommentarer :( hoppas att du inte tar åt dig för mycket av dem! visst kanske det var dumt att sno graviditetstestet, men alla gör misstag och ibland när man inte vet något annat alternativ i stundens hetta så blir det bara något! precis som jag skrev i den förra kommentaren verkar du verkligen vara stark, eller ja, jag MÄRKER att du är stark! men det är ju jätteviktigt att du har någon i din närhet, någon som du verkligen litar på, som kan finnas där och prata med dig och stötta dig. man kan vara hur stark som helst men tillsammans är man ännu starkare ;) finns här om du vill prata! :D <3

2009-05-18 @ 13:44:49
URL: http://absolutjessica.blogg.se/
Postat av: Bråding

jag tycker inte det va fel att sno det, gjort är väl gjort & det är väl inget mer med det, du är stark tjejen & du har en bra & roande blogg :)

2009-05-18 @ 14:39:38
URL: http://fullmedskit.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

Mitt tips är att kolla upp fort i vilken vecka du är i.

2009-05-18 @ 17:16:14
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Hannah

Kolla upp vilken vecka du är i. Jag var nästan för långt gången när jag verkligen tog mig i kragen och gjorde ett graviditetstest. Hade jag väntat i bara 3 dagar mer hade det varit för långt. Jag hade varit tvungen att behålla barnet... Och det kunde jag inte alls. Hur hemskt det än känns nu.

2009-05-18 @ 18:03:38
URL: http://www.eldawand.org/x

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0