JAG MAILADE HONOM..

Klockan är snart fyra på morgonen & här sitter ja vaken.

Jag har suttit & gjort klart ett arbete till mitt ex/pappan till barnet & det var riktigt jobbigt. Trots att jag fått reda på att han tagit kontakt med ett gammalt KK samtidigt som vi har träffats & haft sex så bet jag ihop och skrev klart det..starkt av mig tycker jag..Jag gjorde det eftersom jag hade lovat honom och för att jag vill att han ska ta studenten med ett slutbetyg! Även om jag är arg på honom så önskar jag honom all lycka i livet, men det betyder inte att jag inte tog ut lite av min aggrition på honom i mejlet som arbetet är skickat i- för det gjorde jag. här har ni ett litet utdrag!



Gud vad skönt det kändes att äntligen få berätta att jag vet om henne, nu har jag verkligen lättat på hjärtat, kvar står bara att berätta om att vi väntar barn ihop - den svåraste biten..

Kommer nog sova riktigt länge & gott inatt!!

Kommentarer
Postat av: mia

Gud så fin blogg du har.. och lycka till med bebisen =)

2009-05-22 @ 06:15:12
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Dennis - 17 år och pappa!

Men herre gud! Har han tappat det som jag vill kalla hjärna! Hur fan kan han göra så om han först går med på att ha ett barn med dig (vilket jag förmodar att han gjorde) och sen bara skiter i er!



Jag oroar mig lite mer för ert barn just nu, du verkar ha tagit det här väldigt bra, men ditt/erat barn kommer inte ha en every day pappa som det säkert kommer vilja ha!



ÅH! Guuuud va sur jag vart nu! >.<



/Dennis

2009-05-22 @ 09:33:00
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: Sizzi

Jo,jag tycker du ska göra det! Dina föräldrar kommer nog ändra sig när dom får se den lilla underbara saken som är deras barnbarn:)Vilken vecka är du i? Jag hoppas med hela mitt hjärta att du tar beslutet att behålla det! Allting löser sig! Soc hjälper till med boende och pengar, dom prioriterar unga med barn. Lycka till igen:)

2009-05-22 @ 09:48:02
URL: http://siixxiis.blogg.se/
Postat av: TORA

sålite men beholl barnet!

2009-05-22 @ 10:39:33
URL: http://torismile.blogg.se/
Postat av: diasz - 17 år och blivande mamma

förstår dig helt! är i ungefär samma situation som dig, om du vill snacka så säg till :)

2009-05-22 @ 11:56:42
URL: http://diasz.blogg.se/
Postat av: Hollywood Diamond

omg vet han inte om än :O

Lycka till!

2009-05-22 @ 12:41:16
URL: http://hollywooddiamond.blogg.se/
Postat av: bella

jag skäms för att vara tjej då jag läser sånt här själviskt bladder. du måste berätta om barnet innan du bestämmer dig för det första (spelar ingen roll om du är nervös eller han vart dum mot dig). tänk om han inte vill bli pappa?. och som nån annan sa, soc betalar fnys. men jag som skattebetalare kanske inte vill försörja ytterligare en mamma som inte tänker längre än näsan räcker.







2009-05-22 @ 15:16:40
Postat av: Alice

svar till bella: det är väl ändå bättre att som skattebetalare hjälpa en ensamstående mamma än att tillexempel betala viktoria & daniels bröllop, där klararu inte minsann? skattepengarna går åt så otroligt mycket skit nu för tin men att hjälpa en mamma att försörja sitt barn är inget man ska fnysa till åt, det ska man hurra för!

2009-05-22 @ 16:01:22
Postat av: Alice

dessutom har hon ju skrivit att hon ska berätta för pappan, hittar du inget mer att störa dig på nu? Usch.. jag hejjar på dig tjejen iaf, hoppas du behåller barnet!

2009-05-22 @ 16:02:57
Postat av: bella

till dig alice: jag vill inte betala för deras bröllop heller,tyvärr så kan jag ju inte bestämma vad mina skattepengar ska gå till. men heja på ni, jag mena bara att jag tycker det är lite oansvarigt att hålla på att tänka så som ni gör.

2009-05-23 @ 00:41:02
Postat av: Louise

Har läst dina andra inlägg efter detta.

Men jag måste säga att du är stark och att det faktiskt är riktigt modigt att skriva så som du gjort.

Stå på dig och gör vad som känns bäst för dig.

2009-05-27 @ 23:17:16
URL: http://cephora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0