Jag frågade om kissies åsikt

Jag tror nog att alla ni som besöker min blogg känner till bloggaren kissie?
Hur som helst så har jag läst hennes blogg ett bra tag & har väl tyckt att hon ibland kan vara vettig i det hon skriver men mestadels så skriver hon saker för att provocera sina läsare vilket gör att hon känns hopplös & sorglig. Dum som jag var frågade jag henne om hennes åsikt om min situatuion jag befinner mig i, skrev både ett mejl till henne & lämnade en kommentar i hennes blogg men hon svarade inte, skickade om kommentaren en sista gång tänkte jag & då publicerade hon ett inlägg om att unga mammor & tjejer som blir gravida unga & väljer att föda barn är något hon verkligen inte gillar & att man är blåst och dum om man har barn ung & punkt slut. Sen bläddrade jag omkring i hennes blogg och hittade fullt av kränkande inlägg om barn & bebisar om hur fula dom är osv, och det gjorde mig riktigt förbannad..

En sak är säker, kissie/alexandra har nu visat vilket patetisk liten fjortisbrud hon är och visserligen skrev hon kanske det som svar för att provocera mig, men när någon av hennes läsare tar sig tiden att be om hennes råd när man befinner sig i en svår situatuion så kan man faktiskt agera moget eller åtminstånne säga att man inte har ett svar på den frågan & sen är det klart, varför orka hålla på som hon gör & leva på att provocera människor på det viset? Hon e knappt värd att skriva om men gjorde det ändå för att få ur mig all irritation.

(bild lånad från kissies.se)

Jag menar herregud hon behandlar sin
egen lillasyster som någon främlig insekt
som hon absolut inte kan komma
i kontakt med utan att bli nojjig
& skriver riktigt dumma saker
om henne, ber för att hon ska mogna till..

KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller verkligen med dig där. Vad är det för fel på människan. Hon verkar ju helt sjuk ju :) Kram sköt om dig gillar verkligen din blogg forsätt med det du gör. Kommer och följa din blogg varje dag kramar.

2009-05-19 @ 23:17:18
Postat av: tessan

kissie är sjuk i huvudet alla vet det. skit i henne! din blogg är jättespännande. kram på dej o lycka till.

2009-05-19 @ 23:28:05
Postat av: Anonym

Gud vad jag älskar din blogg. Väldigt spännade och följa. Fortsätt med det du gör. Tänker följa dig nästan varje dag nu.

2009-05-19 @ 23:29:54
Postat av: Sarah

Alltså om det är någon som är en läskig insekt så är det kissie för hon liknar verkligen en ful & läskig insekt med tanke på hur hon ser ut & är så fejkad. Ungen ser jättesöt ut ju!



Tack för en bra blogg,tänker läsa den verkligen jätte bra så har man nått att göra om dagarna! haha :) kram o lycka till med besöket hos ungdomsmottagningen nu!

2009-05-19 @ 23:54:31
Postat av: Frida

Jag läser hennes blogg dagligen. Jag vet faktiskt inte varför :p det har blivit en vana. Jag tycker det är kul och se vad hon har för sig och jag skrattar ofta åt konstiga/dumma/idiotiska saker hon skriver.

Det gäller inte bara henne utan jag läser kanske ett 20tal bloggar om dagen, kanske mer. Och jag vet att hon likaså som många andra skriver mycket för att provocera, det har hon själv erkänt, samma gäller Dessie, Paow osv. Jag tror att hon är en bra tjej på riktigt, hon har sina åsikter om det ena och det andra och det hon visar mot sin lillasyster i bloggen det är riktigt dumt och elakt. MEN, jag tror ändå att hon gullar med henne och älskar henne. Hon gör bara allt för att alla skall läsa hennes blogg och störa sig på grejer, hon vet vad som säljer.

2009-05-20 @ 13:01:12
URL: http://choconut.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad har hon för blogg adress?

2009-05-20 @ 13:52:11
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/
Postat av: identity

Hon gör det ju baaara för pengarnas skull, rätt smart faktiskt. Ju mer "dumma" saker hon skriver destomer läsare får hon och där med mer pengar. Framgångsrikt!

Sen säger hon själv att hon överdriver i bloggen bara för att få reaktioner från läsare, och det är klart... det får hon ju, precis som hon vill :)

Jag förstår i alla fall vad hon gör. Tror inte det är många om gör det faktiskt :P alla tror att hon är stenseriös och dummast i sverige.. men jag tror det är tvärt om nästan, hon vet vad hon gör och hon gör det bra!.. för annars hade hon inte kommit såhär långt :)

2009-05-20 @ 16:26:13
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men va fan bryr du dig om hennes åsikt för?! Bara för att hon har en åsikt så betyder väl inte det att det är rätt? Du måste bestämma dig för vad du själv vill och hur allt det här ska fungera. Inte lägga kommentarer i bloggar och fråga vad du ska göra. För i slutändan är det inte dom som ska besluta det här, det är du. Självklart förstår jag att du behöver stöd och råd, men det är nått du behöver få från dina nära och kära. Jag önskar dig lycka till, med vad du än beslutar.

2009-05-21 @ 10:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0