Idag åker jag & berättar för honom


Här sitter jag & är långt ifrån utvilad efter att ha suttit uppe natten lång. Jag har nu duschat mig & fixat mig och packat min väska - för nu är jag redo att berätta för honom att jag bär på hans barn! Om ni undrar varför jag måste packa väskan för det, så är det för att han går i skolan/bor i en annan stad & kommer inte att komma hit på några veckor så därför tar jag mig tummen ur & åker dit för att berätta om att jag är gravid. Ja visst, telefon finns ju alltid, men detta är inget jag vill ta på telefon utan jag vill se honom öga för öga när jag berättar det.

Jag är verkligen jättenervös & rädd över hur han ska reagera.. Men jag måste vara stark för det är de enda som kan hålla mig vid liv! Jag kommer att bli kvar därborta tills på söndag efterson det inte är en resa som tar kort tid, utan det kommer att bli en lång resa! Jag kommer inte att övernatta hos honom eftersom det kommer endast att ta skada på mig, så som tur är så har jag en tjejkompis i den staden som kommer att ta emot mig med öppna armar!

Jag vet inte om hon jag åker till har fungerande internet vilket kommer göra det svårt för mig att blogga & uppdatera under fredagen & lördagen, men om det är så - får ni komma tillbaka på söndag in hit & se hur allt gick eftersom jag då är hemma igen. När det är helg ska ni väl ändå inte sitta inne & läsa min deprimerande blogg? Ut i det fina vädret & njut av långhelgen. :)



När jag är tillbaka väntar även en tävling för er mammor till små knattar!


KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Lycka till! <3

2009-05-22 @ 15:48:26
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Jessika

Lycka till :)

2009-05-22 @ 15:53:44
Postat av: ronja

Lycka till.

2009-05-22 @ 16:19:46
Postat av: Emelie

Så det är bestämmt att du ska göra abort nu?

2009-05-22 @ 16:23:42
Postat av: Jonesy

Hoppas att allt går jättebra och att ni kan prata lugnt och sansat om det.Lycka till!

2009-05-22 @ 16:44:11
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag hoppas du tar förnuftet till fånga och gör abort. Inte bara för att du är ung, utan utbildning och jobb.

Utan även för att ett barn förtjänar att bli fött in i en familj med mamma&pappa där det finns en stabil grund och ekonomi. Där föräldrarna lever tillsammans och de ska ha levt för att kunna hjälpa & uppfostra sitt barn...

2009-05-22 @ 17:35:12
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Josse

Vill bara önska dig lycka till!=)

2009-05-22 @ 18:21:21
Postat av: Linda

Lycka till. :)

Riktigt fin blogg.

2009-05-22 @ 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0