Har ni tråkigt kära läsare?

Kära läsare, är ni uttråkade? Det är iallafall jag, ja känner att jag måste få vila ut mig & bara slappna av utan att bli störd av något eller någon. Jag var just inne på tankafett och letade film & jag hittade en som jag ska bänka mig framför.


Diary of a sex addict - En sexberoendes dagbok

Handling:

Ända sedan hon förlorade oskulden vid 15 års åldern, har sex varit den enda vägen för Val att uttrycka sig. Hon har inga hämningar och älskar det. Lite för mycket kanske? Hon börjar skriva dagbok om sina upplevelser och lämnar efter sig sina mest intima tankar och minnen. Val har dock aldrig varit förälskad. Så när hon blir kär för första gången får hon uppleva något för henne obegripligt, det är bättre än sex. Men kärleken har en mörk sida och detta vänder upp och ner på Val’s hela tillvaro.

Lät väldigt tjejigt & spännande, troligen en film för mig! :)

Kommentarer
Postat av: CICCI

den verkar bra, ska jag oxå tanka ner!

2009-05-27 @ 01:29:59
Postat av: Anna

mmyysigt de låter spännande, ska tanka :D

2009-05-27 @ 01:30:55
Postat av: Annee

har sett den, inte alls så jättebra faktiskt! :(

2009-05-27 @ 01:49:12
Postat av: Jessika

Älskar din blogg. Följer den nästan varje dag så att du vet. kram från mig.

2009-05-27 @ 09:31:12
Postat av: Angelica

Och du har helt missat den lilla punkten att det är olagligt att ladda ner från internet??

2009-05-27 @ 10:27:23
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Fina

Hej! Jag har inte så mycket tid för bloggen så jag har inte sett din kommentar förrän idag. Jag ör inte alls insatt i ditt liv eller din relation med pappan till barnet. Men du ska göra det som känns rätt för dig just nu. Gör absolut inte som andra tycker, det kommer du ångra resten av livet!

Men jag kan lova att du absolut inte kommer att ångra dig när du väl får hålla ditt barn. Det finns inget bättre!!!



All lycka! Kram

2009-05-27 @ 11:00:04
URL: http://jstg.blogg.se/
Postat av: 17 år & gravid - IGEN!

& vad ska du göra åt saken angelica? :)

2009-05-27 @ 11:29:06
URL: http://baarabaarnet.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nej, just lilla jag kan ju inte göra något åt saken. Men du är ju inte så smart att du skriver om dina olagliga handlingar på en offentlig blogg.... sen så kanske din nedladdning inte är av den "värsta" typen. Men det är ändå en olaglig handling. Vilken inte är någonting att förespråka om man ska bli mamma...



Eller ska du göra abort?

2009-05-27 @ 12:02:32
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0