Har blivit besatt av vindruvor.

Först & främst vill jag bara säga tack till alla er som lägger ner tid på att ge mig råd och stöttar mig med kommentarer, tack så himla mycket det värmde i hjärtat när den första kommentaren droppade in och likaså dom andra! Sen vill jag säga att jag har blivit så otroligt beroende av vindruvor dom senaste dagarna. Har just stoppat i mig massor av vindruvor som jag gjort i kanske en veckas period nu, det är ju så himla gott och mycket bättre än godis!!! Ja Undrar om det har något att göra med graviditeten, har ju hört att vissa brukar bli beroende av att äta vissa saker under graviditet, tillexempel chokladkakor eller liknande, men å andra sidan tror jag inte att det kan bero på det eftersom jag inte är så långt in i graviditeten? någon som vet? :)

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

hur långt gången är du?

vad är det du vill ha tips med?

2009-05-16 @ 15:05:59
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: ElinPelin

sv: Hej raring! Jag bär tyvärr inte på någon annans liv, men min bästa vän gör. Hon har bestämnmt att behålla barnet och jag är blivande gudmor.

Men vad är det för tips du behöver? Jag kan gärna stötta dig, eftersom jag redan stöttar en gravid tjej på 17 år! <3

2009-05-16 @ 15:23:08
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: a n n a h

hejj :) Har inte läst hela bloggen än men börjar lite från början. Såg inlägget om vindruvorna. Är inte för många, jag har slutat äta dom heeelt eftersom min doktor sa att ja skulle skölja dom 3 gånger sen slänga dom, pga dom är så besprutade och giftiga. Jaja skitsamma, Jag är gravid i vecka 23 nu, tiden går jättesnabbt. På tal om skola o så, du förstör ju inte framtiden, det går alltid läsa upp m.m. kram

2009-05-19 @ 01:08:56
URL: http://fiinafliickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0