god natt & röd dag!

Imorgon är det röd dag vilket innebär att det inte är någon skola, riktigt skönt ska det bli & jag ska sova ut med andra ord. Har sovit så himla lite dom senaste dygnen,legat vaken & oroat mig om det skulle vara försent att göra abort, vad Pappan till barnet/mitt ex ska säga om det, hans reaktion, undrat varför han tog kontakt med sitt gamla KK igen, funderat på om han tycker om mig eller inte & ja tusen andra tankar också.. Men jag är för trött för att tänka på honom just nu, måste fokusera på mig själv först & främst.

Nu ska jag somna till den nyaste Wallander filmen
är de någon som möjligtvis har sett den, är den bra?




GODNATT.  Ni som kommenterar & besöker är guld, glöm inte det!

Kommentarer
Postat av: Henna

Vet inte ditt ex om att du är gravid?

Ha det bra kram <3

2009-05-21 @ 09:12:31
Postat av: Sizzi

Att ha barn dom ung är det bästa som finns! Man tänker under graviditeten att "oj,shit,jag ska bli MAMMA!!" men sen när "ungen" väl kommer är livet ungefär detsamma,fast man har en liten knodd att ta hand om. jag har inte ångrat min son för fem öre! DU kommer att bli en jättebra mamma! lovar!! Lycka till:D

om du vill kan du ta min msn:)

kram på dig!

2009-05-21 @ 09:43:21
URL: http://siixxiis.blogg.se/
Postat av: Sarah lee

wallander är bääääst, lycka till & jag följer din blogg! :)

2009-05-21 @ 12:06:50
Postat av: Mamma 16 år

bra blogg!

2009-05-21 @ 12:18:44
Postat av: Johanna

fundera inte så mycket utan agera bara, det brukar bli bra i slutändan ändå. kram!!

2009-05-21 @ 12:19:25
Postat av: Jessika

Allt kommer och lösa sig gumman :) Finns en lösning till allt här i livet. Även om man inte tror att det kommer och göra det. kram tack för en jätte bra blogg.

2009-05-21 @ 21:16:11
Postat av: jag

med risk för att låta hård och väldigt känslokall vad vet jag men, min undran är hur har man råd att försörja ett barn då man inte har någon inkomst?

sen blir jag lite bestört över att du inte sagt något till pappan. SKÄMMES!

Mycket fult gjort och väljer du att behålla barnet mot hans vilja eller utan att säga något så hoppas jag han slipper betala underhåll.



vart är förståndet hos alla människor? är det ingen som tänker längre då det ska göras såna gigantiska beslut som berör oskyldiga människoliv? allt löser sig ? ja jo kanske....men på vems bekostnad?



well well lycka till med vad du nu väljer om du nu inte redan gjort det

2009-05-21 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0