följ min blogg enkelt & gratis

Såg att några av er läsare har lagt till mig på bloglovin där ni kan följa min blogg och hålla koll varenda gång jag uppdaterar den. Verkligen jättekul att några av er redan har gjort det & för er som är nya och också vill följa min blogg/berättelse så kan ni göra det genom att trycka på denna bildlänk nedan, har även lagt till den på menyn så att den finns där.

Follow baarabaarnet.blogg.se

Ett enkelt klick & sedan har ni börjat prenumenera på min blogg, gratis & enkelt. Det är inget måste men det underlättar både för mig & er då några av er bett mig skicka min bloggadress till eran blogg så att ni kan komma ihåg den. Så voilá, här har ni kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag ska börja följa din blogg lätt! den är jättebra!! :)

2009-05-21 @ 15:05:15
Postat av: Johanna

Följer redan! ;)

2009-05-21 @ 15:06:02
Postat av: micha

Hej! Jag rekomenderar att du läsar en bok som heter ''Som jag vill vara'' Av Katarina Von Bredow. Den handlar om en 15årig tjej som är i ungefär samma situation som dig. Hon är gravid och vill inte döda sitt barn men alla andra vill att hon ska göra abort. läs boken den kan ge dig lite råd :)

2009-05-21 @ 15:16:10
Postat av: Hallonmamma

Jag följer din blogg.



sv: tack så mycket för din kommentar! Kayleens pappa har inte skrivit på något faderskapserkännande än. Man vill. Men har inte tid. Men jag är glad så länge han inte skrivit på. Jag skulle vilja ha "ensamrätt" om Kayleen. Jag har verkligen ansträngt mej för att han skall bry sej om sitt barn. Han säger att han bryr sej, men visar det inte. Jag orkar inte kämpa längre. Det är hans val.

2009-05-21 @ 17:04:42
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför spammar du folk och låtsas vara en annan person? Skriv från dig själv istället för att vara omogen!

2009-05-21 @ 17:35:04
Postat av: Anonym

hoppas du får missfall!!! du kmr inte bli en bra mamma du e sjuk juu

2009-05-21 @ 17:42:22
Postat av: Anonym

tkr din blogg är bra & spännande, du ska skita i vad alla aldra svartsjuka personer säger. kramar från mig1

2009-05-21 @ 17:43:06
Postat av: sannu

ska du lära ditt barn att sno graviditetstest oxå? du kmr bli en dålig förebild, töönt o omogen äru

2009-05-21 @ 17:44:48
Postat av: Alice

Ni personer som klankar ner på henne är bara så sjukt jävla avundsjuka på att hon fått så mkt besökare på så kort tid, jag menar varför tar ni er tiden att kommentera & skriva hatiska saker om ni nu tkr att hon e en tjuv, omogen & allt vad ni nu säöger? väx upp för fan det är ni som är omogna. you go girl jag tkr du är grym!

2009-05-21 @ 17:53:42
Postat av: Danni

vilken fin blogg du har! händer det nå rolig idag då? kramar

2009-05-21 @ 18:12:35
URL: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar din blogg men jag gillar inte dej...

2009-05-21 @ 19:04:46
Postat av: Jessika

Älskar din blogg jätte mycket :). Håller verkligen med Alice där.

2009-05-21 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0