Ett beroende!

I ett av mina allra första inlägg skrev jag om mitt beroende till vindruvor, jag hade då ätit ett paket vindruvor varannan dag. Ett tag försvann mitt beroende då jag valde själv att inte äta mer eftersom det var någon som skrev att de sprutar någort giftigt på vindruvorna innan dom packas ner i lådorna, men det dröjde inte länge innan jag fick tillbaka beroendet.
Imorse när mamma & jag gick iväg för att handla så möttes jag av 2 paket för 30:- så vad gjorde jag? Jo jag köpte med mig 4 lådor vindruvor, mmuummaah! Får bli att äta lite ikväll efter jag slutat jobbet!


Dom fick sin egen lilla plats i frysen, dom pryder så fint, inte sant?


Har ni något beroende? Kom det i samband med graviditeten kanske?

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag är också beroende av vindruvor. Det är så gott med vinddruvor och nyttig är det också, så dålig samvete ska man inte få när man äter det. Ööö ok vilken idiot skrev det att man sprutar något giftig i druvorna? Hmmm.

2009-05-27 @ 14:01:04
Postat av: Anna

VINDRUVOR ÄR GOTT! Men jag är beroende av choklad,är och har alltid varit, stolt över de oxå! :D

2009-05-27 @ 14:32:41
Postat av: Mamma 15 år

jag blev beroende av jordnötscreme under graviditeten, nu hatar jag det.. konstigt dedär.

2009-05-27 @ 14:33:35
Postat av: Anonym

Mmmm Chocklad är bra gott det är också beroende av det.

2009-05-27 @ 14:35:10
Postat av: Sofia

Tack så mycket, varför frågar du om ansvar? :) Det är stort ansvar för en barn, men jag tycker det är inte så farligt utan det är bara roligt..

2009-05-27 @ 14:37:38
URL: http://mujerguapa.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ja det gjorde dom, kanske ska dekorera hela frysen med vindruvor? ;)

2009-05-27 @ 14:53:22
Postat av: ella

vad hade du tänkt och göra med barnet?:) kan duinte berättta puss o kram

2009-05-27 @ 15:11:50
Postat av: Ebba

Haha jag är beroende av coca cola och choklad (A)

2009-05-27 @ 16:22:29
URL: http://bloondast.blogg.se/
Postat av: jenny, - 17 år och gravid

ris är något som jag har blivit totalt beroende av. jag har aldrig i hela mitt liv tyckt om ris så det måste ha något med graviditeten att göra :)

2009-05-29 @ 17:08:15
URL: http://ayotechnology.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0