vattenmelon är som kebab

- man grisar alltid ner sig under tiden man äter!



Jag älskar att äta vattenmelon på sommaren, dock spiller jag & sörplar ner mig själv jämt och ständigt efteråt, så typiskt mig! Men när det gäller vattenmelon kan jag väl inte vara ensam om att grisa ner mig? Ingen kan väl äta vattenmelon på ett snyggt & fint sätt, eller?



Detta är jag förra sommaren efter att ha ätit vattenmelon, det gick inte så bra.
Jag tro att orsaken till att man alltid spiller / grisar ner är att man bara äter denna
frukt cirka en gång om året & när man väl får äta den så är man så pass ivrig att
man spiller & grisar ner efter sig, ligger det något i det jag säger eller är det bara
pajasfasoner över det hela? haha! Nåja, nu ska jag sova en timme,måste passa på!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHA. nej de tror ja inte faktiskt xD

2009-06-04 @ 13:40:11
Postat av: Anonym

Måste ge dig beröm för din uppdatering med bloggen. Väldigt bra på att uppdatera bloggen kram

2009-06-04 @ 14:41:47
Postat av: Josefin

Du kanske äter den klyftad som på bilden,jag brukar skiva ner den,mycket lättare att äta då.ett litet tips bara,gillar din blogg,hoppas du uppdaterar ang.ditt "val" snartnyfiken=) kramis

2009-06-04 @ 15:43:23
Postat av: Anonym

haha klantis :)

2009-06-04 @ 17:11:25
Postat av: Anonym

gillar din blooooggg ! skriv mer

2009-06-04 @ 17:11:56
Postat av: Cicci

vattenmelon är som kebab

- man grisar alltid ner sig under tiden man äter!



haha de va ju fiffigt! xD

2009-06-04 @ 17:13:40
Postat av: Anonym

HÄFTIG BILD. sista!

2009-06-04 @ 18:03:26
Postat av: Sara

Haha ne jag får hålla med dej om att jag ente heller kan äta vattenmelon utan att grisa ner mej jsälv:d men de e ju så jäkla gott:D så de bjuder jag omgivningen på=)

2009-06-04 @ 20:53:40
URL: http://bonabruden.blogg.se/
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Jag skulle ljuga om jag sa att jag kan, för det kan jag inte. Jag trodde att man kunde äta utan att hälften hamnar utanför när man är 17, men jag hade tydligen fel.



/Dennis*

2009-06-04 @ 22:37:17
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0