Uuääk!

Äeh fyfan, imorse vaknade jag av att jag hade en riktig huvudvärk, sprang raka vägen in på toan och whraaap så spydde jag ner hela badrumsgolvet, usch! Det känns ungefär som att jag har feber med en super hemsk huvudvärk som gör att det dunkar i skallen på mig, vill inte må såhär, vill inte vara gravid! =( Men de e klart, så känns det bara när smärtan är på gång för annars vill jag jättegärna ha en liten bebis. jag tog för en stund sen en panodil zapp som förhoppningsvis ska hjälpa, och nej jag tog ingen ipren så där har ni inget att hämta om ni hade tänkt & klaga! Angående de där med alkoläsken så var det en engångsgrej, det var faktiskt min kompis som beställde drickan åt oss eftersom jag inte ens fick det då jag är under 18 & vi inte ville riskera att bli utkastade, innan hon drog iväg till baren så sa jag "beställ ingen drink, fråga om dom har något alkoholfritt" så när hon kom tillbaka så hade hon en baccardi i handen & sa att det var de ända dom hade, om det var sant eller inte orkade jag inte argumentera om för jag vet att dom alltid brukar ha det på krogar, dock var detta ett litet mer annorlunda krogställe men jag var så himla törstig att jag bara drack upp allt och punkt.. Vattnet inne på toan hade vi redan försökt dricka ur men det luktade verkligen pytom från varenda jäkla toalett & köerna var långa som fasen, så det var verkligen inget alternativ..!

Ni som vill klaga & hacka på mig, ni får göra det. Men allvarligt talat så är det faktiskt mitt liv, jag var där & ingen annan än JAG vet vad som hände. Det är mitt liv & mitt ansvar och jag vet bäst själv om jag  sitter & smådricker om kvällarna här hemma eller om jag tar mitt ansvar, det var en engångsgrej & om det kommer att hända igen eller ej det vet bara jag, ni där ute får tro vad ni vill, eran åsikt har ingen verkan på mig längre faktiskt, ialalfall inte dom negativa! Nu ska jag in till köket och göra i ordning lite yoghurt eftersom det är de enda som jag äter om dagarna, kram!

Kommentarer
Postat av: choquitaa

Hej! Håller med, det är ditt liv, ta hand om dig bara ! Varför kan du inte göra video, alltså du behöver inte exakt visa dig, bara så man kan se din mage :D! Låter sjukt skumt men testa, videofyme:P man får typ pengar får varje klicka!!!! annars hare bra :D!!!

2009-06-23 @ 15:31:32
URL: http://choquitaa.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas att socialen tar ditt barn ifrån dig efter födseln. Sånna som du ska inte ha barn. Jag vet att det är väldigt starka ord men denna gång tycker jag verkligen att det är de enda rätta. Du tänker ju bara på dig själv! För gudsskull du har ett BARN i din mage. Du gör mig bara förbannad!

2009-06-23 @ 15:58:55
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hej och hå!

Du har lämnat en åsikt i ett av mina skrivna diskussioninlägg tidigare och nu ber jag dig att titta in hos mig igen då ännu en diskussion startats - denna gång gällande AMMNING!

Lämna någon kommentar och svar på de frågor jag ställt så blir jag jätteglad, alltid lika kul att se hur olika vi människor tycker och tänker och saker.



Tack på förhand (:

Kram!

/s

2009-06-23 @ 16:06:53
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: kajsa - mamma till min underbara Vincent :)

Bra skrivet

2009-06-23 @ 16:28:11
URL: http://kajsaochvincent.blogg.se/
Postat av: linnea 11

asdasd

2009-06-23 @ 17:13:50
Postat av: Frida

Bra! Stå på dig! :) Gillar fortfarande din blogg starkt!

2009-06-23 @ 17:16:57
URL: http://choconut.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du skriver hela tiden JAG JAG JAG .... Och det är ju lite komiskt att inte inte nämner någonstans alla runtomkring dig som måste stå vid din sida och ställa upp på detta beslut att behålla ett barn.



Du talade tidigare tom om bidrag... Då är det inte längre bara dig det handlar om. Och du skulle väl bo hos din mamma som går på socialbidrag. Hur fan ska hon ha råd med sig själv om du nu skaffar barn som hon måste hjälpa till med??



Och visst är det bara du som vet vad som hände på krogen, men du kan inte tro att folk inte reagerar när en gravid kvinna dricker alkohol och sen skriver om det. Och sen "ändra" i historien för att det ska "se bättre ut"...

För övrigt så låter det inte som om du varit ute på krogen, utan mer som om du varit i ett såkallat öltält eller liknande.

2009-06-23 @ 18:17:03
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Sanna

Varför är folk så elaka? Ingen av oss känner den här tjejen eller vet ett skatt om hennes privatliv egentligen. Hon skriver säkert inte ens ut en fjärdedel av vad som sker och händer i hennes liv. Kanske var det precis som hon skrev och även om det inte var det så varför ska ni bry er och klanka ner på en ung tjej som väntar barn? Vad har hon gjort emot er egentligen? Nej, usch och fy på sådana människor som skriver så sjuka kommentarer!

2009-06-23 @ 23:18:29
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Sanna

Caroline: Förstår verkligen inte hur du kan skriva en sådan elak kommentar till en människa du inte ens känner. Att skriva att socialen tar hennes barn som inte ens är född än, hur lågt får man gå egentligen? Tycker du borde tänka lite innan du skriver sådana elaka kommentarer nästa gång.



Än sen om hon dricker alkohol? Än sen om hon dricker ofta eller om det bara var en engångsgrej? Det är väl hennes problem och knappast något du borde bry dig om.

2009-06-23 @ 23:21:02
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag bryr mig för att jag tycker det är så fel! Jag står för min åsikt sen får du stå för din.

2009-06-24 @ 07:55:30
Postat av: Jessy

Håller verkligen med Sanna i vad hon skriver. Du känner inte ens människa och hur fan kan du skriva sådär att dom ska ta hennes barn. Vissa människor är allt för roliga Hahaha vet inte om man ska skratta eller ............

2009-06-24 @ 10:24:35
Postat av: Caroline

Känner ni henne? Ni kanske tycker det är okej att bruka droger när man är gravid men det tycker INTE jag. Vem fan är det som är dum egentligen ni som sitter och försvarar henne eller jag som säger precis vad jag tycker? Hon hade faktiskt ett val innan hon drog i sig den där alkoläsken.

2009-06-24 @ 15:08:02
Postat av: ^

Men e du sjuk i huvet lr? Din kompis kan ju inte va nå smartare hon heller asså, vadå "fanns ingen dricka utan alkohol?" Och varför dricker du det då och som om man inte kan få vatten från baren.



EFTERLIVNA ASSÅ!

2009-06-24 @ 15:20:59
Postat av: Anonym

hahahha håller med caroline..hon är omogen

2009-06-25 @ 00:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0