TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Tävlingen är avlutad, jag har nu dragit 2 vinnare och det gjorde jag genom att skrolla med datormusen, blunda & sen peka med fingret på skärmen. Rättvist & enkelt!



Vinnare nr 1 blev en viss:  Linda http://babymyz.blogg.se

Vinnare nr 2 blev en viss: Jessika (hade ingen blogg)

Grattis till er båda, ett mejl kommer att droppa in i eran inbox inom kort, hoppas jag gjorde er glada & nöjda! Ni som inte vann, var inte ledsna! Fler tävlingar kommer antagligen att dyka upp om jag fortsätter att blogga vill säga.


Måste få säga tack till alla er underbara & snälla läsare som vill att jag fortsätter bloggen, det värmde verkligen att få se era kommentarer, och det gjorde mig glad när jag såg att det var fler positiva än neggativa kommentarer som droppade in! Såhär tänker jag, fortsätter jag att hålla bloggen uppe så kommer jag att välja & granska kommentarerna innan, eller be någon göra det åt mig, för ärligt talat är det inte kul att se vissa idiotiska kommentarer/mejl där ni kritiserar mig och dumförklarar mig. Vill ni kritisera? Varsågod, men ge mig isåfall KONSTRUKTIV kritik!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vann inte !!! :(

2009-06-15 @ 23:22:43
Postat av: anni

du är grym tjejen! skit i vad andra säger. Många läser din blogg och gillar den verkligen, så sluta inte blogga:( kram

2009-06-15 @ 23:36:56
Postat av: Anonym

hur många läsare har du?`VAD HÄNDE MED FRÅGESTUNDEN?!

2009-06-15 @ 23:39:59
Postat av: Anna

grattis till er! =)

2009-06-15 @ 23:40:16
Postat av: sofia

Vad glad jag blir att du väljer att fortsätta.

Och skit i sådana patetiska människor som gör allt för att trycka ner en. Det är igentligen bara synd om dem

2009-06-16 @ 00:42:42
URL: http://onlysofiaslife.blogspot.com
Postat av: Caroline

Jag vill inte hacka på dej på något sätt, bara skydda och informera dej om du ska fortsätta ha tävlingar i framtiden.



Så som du fick fram vinnaren till din tävling är inte tillåtet då det blir som ett lotteri. Man får gärna ha tävlingar men skillnaden i en tävling och ett lotteri är att i en tävling måste du kunna motivera varför vinnaren vann, det måste alltid finnas ett tävlingsmoment som går att bedömma, att bara lotta ut en vinnarna är inte tillåtet enligt lotteriinspektionen :)



Jag vill verkligen inte dum förklara dej, bara informera dej så det inte blir krångel för dej med kommande tävlingar

2009-06-16 @ 08:59:11
URL: http://carolinedreikant.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så jävla stark tjejen! Sluta inte blogga! Jag och många andra läsare vill följa dig genom detta! :)

2009-06-16 @ 09:07:31
Postat av: Agnes

ursäkta mig caroline varför får hon inte göra så? hon får väl bestämma själv hur hon vill utse vinnaren av sina tävlingar?! TACKSAM FÖR SVAR!

2009-06-16 @ 09:09:09
Postat av: Anonym

ursäkta mig men du som skrev att hon inte får anse en vinnare genom att "lotta ut" sina vinnare är bara skitsnack! hur fan kan du säga så? Om hon själv har tagit sig tiden att annordna en tävling på egen hand så får hon väll anse sina vinnare hur hon vill?! :S

2009-06-16 @ 09:30:50
Postat av: Nadja - 17 år & mamma till Leija

Roligt att du fortsätter! :)

Nu har jag något spännande att läsa på kvällarna, hihi ;)

2009-06-16 @ 09:34:48
URL: http://nadja92.blogg.se/
Postat av: ☆Linda med familj och bebbe i magen♥

Åhh vad glad jag blir :)

Pluttisens första kläder :)



Hoppas dock att jag inte har lyckas radera ditt mail, min data e knäpp så har du redan skickat de så får du nog skicka det igen...



Tusen tack :)

Du har gjort vår dag...

Kram

2009-06-16 @ 09:59:36
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0