Svar på frågorna del 2

Min fråga är vilket land du kommer ifrån? Du sa i ett inlägg att du inte va rasist för då skulle du gå emot dig själv, vart kmr du ifrån då? =) Och e du född i sverige?

Jag är halv chilenare & halv svensk ;)

Kommer du någonsin avslöja din identitet, namn, bild på dig. eller liknande?

Varför jag inte velat avslöja min identitet beror på att man då inte kan skriva av sig lika djupt som man kan när man är anonym, när man är anonym kan man lätta på hjärtat hur långt som helst utan att behöva oroa sig för att få något hotmejl ner i brevinkastet eller liknande, ja ni förstår nog vad jag menar! Jag funderade på att lägga ut bild & säga mitt namn men nu har jag fått ganska många hot via mejl där folk ska "se till" att soc tar mitt barn när de är fött och liknande saker vilket har gjort mig veerkligen glad över att jag är anonym, så bort med alla er fördomsfulla idioter så kanske jag kan avsöja vem jag är.

Vad fick dig att starta bloggen?

Jag höll på att bli galen av att hålla det här för mig själv, hade inte berättat för Mamma,killen, syster,vänner & ja ingen, hade ingen att prata med och därför startade jag bloggen för att få skriva av mig, räknade faktiskt inte med att folk skulle finna det så intressant att läsa om mitt liv/ situatuion, men det är kul att vissa av er gillar det! =)



Hur gammal Är du ? Går du i skolan?

Jag är 17 år, fyller snart 18 - längtar längtar längtar!

Jag vill veta hur det gick på mödravårdscentralen och vad sa dem?!

Har skrivit ett inlägg om hur det gick.

kommer‭ du nån gång säga vem du är?

Kanske.

Vill du helst ha en flicka eller pojke?

Pojke eller flicka, spelar ingen roll, men har alltid hoppats på att mitt första barn ska bli en liten pojke, har mina orskaer till varför! ;)

Har du vänner som du kan lita på?

Om sanningen ska fram så nej tyvärr det har jag inte.. Har blivit sviken väldigt många gånger av "vänner" och dom jag har kvar nu är mestadels ytliga vänner, det är tråkigt men det är bara att acceptera!

Vet dina vänner om att du är gradvid?

Nej.

Favorit mat?

Allt som är kinamat,  kyckling med jordnötssås, wokade grönsaker osv, Muums! fast just nu under graviditeten så faller det inte mig i smaken :(

hade du bra betyg i skolan?:)kramkram

Antar att du menar när jag gick ut nian? Jag gick ut med 205 poäng. Skulle säga att jag just nu i gymnasiet är ett VG -barn!

Har din och din mammas relation blivit bättre igen än vad den vart när du berättade att du var gravid och skulle fullfölja graviditeten?

Ja, faktiskt så blev den det! Trodde aldrig i hela mitt liv att hon skulle acceptera det, men nu har hon gjort det och det glädjer mig jättemycket!

Vad tkr du om Kissie, Kenza, Blondinbella?

Kissie= patetisk, löjlig & omogen!
Kenza= Verkar vara en härlig tjej, vi har samma humor!
Blondinbella= Dont pretend to be something that you aint!

Kissie eller kenza?

Kenza, lätt!

blondibella eller kenza?

Kenza..

Kan du inte säga vad du heter?

Jo kanske jag gör snart!

varför visar du aldrig bild på dig själv:)?(du är säkert jättevacker!! puss o kram ta hand om dig, älskar dig blogg hehe:p

Tack så jättemycket! Anledningen till att jag inte gör det har jag angett i någon av frågorna innan, men vem vet lite längre fram kanske jag inte bryr mig & går ut med namn & allt, den som följer bloggen får se!

På vilket sätt tror du att ditt barn kommer förändra dit liv? Vilka för- och nackdelar ser du i att ha ett barn?

I början trodde jag att hela mitt liv skulle gå under & vara över om jag skulle behålla barnet men nu ser jag annorlunda på saken. Det kommer bli ett stort ansvar i hela 18 år framåt och det är jag medveten om, det kommer nog att vara jobbigt för mig i början då jag kommer vara ensamstående men jag försöker tänka på allt det positiva som det kommer att föra med sig & även att mitt liv inte alls kommer att vara över för att jag får barn. Jobb, utbildning,körkort, gymnasiet, allt det som jag trodde skulle vara uteslutet för min del eftersom jag skulle ha barn är inte sant. När lillen blivit större kommer jag kunna slutföra det som jag trodde var omöjligt. Jag har varit med om en abort tidigare och jag ångrade mig i efterhand & var ledsen under en lång period, en abort kan man ångra men ett barn kan man inte ångra, det är något jag verkligen tror på! Jag tror att jag kommer känna mer ansvar & mogna till i samband med att jag får barn, det är bara positivt.

Vilken är din Favorit-tv-show?

Tv-show, hm det var svårt! Men favorit tv program är blandannat OTH,OC & GOSSIP GIRL!

Vad har du för intressen?

Umgås med människor som får mig att må bra.

jag undrar om du är tillsammans med killen och vad barnet ska heta.

Nej vi är inte tillsammans, barnet ska heta Kevin om det blir en pojke annars vet jag ej! =)


Kommentarer
Postat av: ☆Linda med familj och bebbe i magen♥

Tycker att du är stark som går din egen väg. Skit i vad alla andra säger, man ska alltid följa sitt hjärta.



Det gjorde jag och jag har aldrig för en sekund ångrat mig!!!

2009-06-23 @ 21:56:58
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag gillar samma serier som du dvs. OTH, O.C och Gossip Girl. Du har väl hört nyheterna om OTH?



Lucas och Peyton kommer försvinna ifrån serien. Jag undrar hur serien kommer bli efter det, eftersom det är typ "dom" det handlar om mest och som är en stor del av hela OTH. Verkligen trist! Håller du med mig eller inte?

2009-06-23 @ 23:13:21
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Sanna

Varför gillar du inte Blondinbella föresten? Jag tycker hon verkar vara en jätte trevlig tjej. Hon har i alla fall en hel del bra tips och tankar. Jag älskar att läsa hennes blogg, mår alltid mycket bättre av hennes självkänsla tips osv.

2009-06-23 @ 23:14:22
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Annakaren

no comments on this part...

2009-06-24 @ 07:09:43
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Gumman gumman gumman, du behöver inte vara rädd att soc ska ta ditt barn bara sådär! Det kan dom inte göra utan att prata med dig först och se hur du behandlar h*n, för ser dom ingen anledning till det så gör dom det inte. Och skulle dom det mot all förmodan så pratar dom med dig omkring det först och du får enny chans :)

2009-06-25 @ 13:24:38
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0