Solen går och regnet består.



För några dagar sedan var det 27 grader plus ute och sjukt varmt, idag är det 4 grader plus och sjukt kallt plus att regnet öser ner, det tackar vi inte för Sverige! Här i detta avlånga och skumma land bör vi verkligen ta vara på våran sommar, för när den väl är här så vet vi inte om den tänker försvinner imorgon. Dumma dumma Sverige, jag är inte en klagfia i vanliga fall men det är ju synd att Sverige är ett så bra land när det gäller så mycket dock när det kommer till vädret så hamnar det längst ner i listan. Nej usch, imorgon går jag ut skolan och då kommer regnet ösa ner då också, jag som har köpt en jättefin gräddvit klänning som jag förmodligen nu måste ställa tillbaka i garderoben, usch & fy! Idag är det varken jobb eller skola för min del ialalfall,en vilodag med andra ord : underbart! Måste dock få klart med en essä i svenska innan jag kan luta mig tillbaka och bara slappa. Men det ska nog gå att fixa.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

håller med , hata sveriges väder!!! :@

2009-06-04 @ 13:40:43
Postat av: Anonym

sluta klaga.. :S

2009-06-04 @ 13:41:40
Postat av: Anonym

Mmmm håller verkligen med dig där. Hatar också Sveriges väder. Man måste verkligen ta vara på vädret, när det är fint. kram

2009-06-04 @ 13:51:28
Postat av: Emma

här jag bor har de slutat regna nu :D

2009-06-04 @ 14:29:26
Postat av: Anonym

kan du uppdatera om graviditeten!

2009-06-04 @ 14:29:54
Postat av: Moa

Äsch... jag tycker att det är mysigt med årstider. Fatta vad tråkigt det skulle vara om det var sommar hela tiden.

2009-06-04 @ 14:39:44
URL: http://dodgravarn.blogg.se/
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

jag håller med, ock jag som ska vara ute hela dagen och spela brännboll imorgon, hur kul är det på en skala!?



/Dennis*

2009-06-04 @ 22:34:29
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0