riktigt less!

Ikväll utser jag vinnarna av tävlingen som jag annordnade om de 2 baby seten som ni läsare hade chansen att vinna. Efter att jag har utsett 2 vinnare så kommer jag att sluta blogga ett tag. Lusten att blogga har runnit ur mig och detta beror på att det finns så sjukt elaka och idiotiska människor därute som tar sig tiden att klanka ner på en helt utan anledning. Den senaste veckan har jag fått ett X antal mejl där folk skriver att jag borde göra abort, att jag kommer bli en usel mamma, att min blogg e sämst & att jag är fejk. Hur fan orkar vissa av er!? Ni har gjort mig sjukt irriterad, jag försöker att inte ta åt mig men ibland går ni fan över gränsen. Gillar ni det inte, så läs det heller inte! Hur svårt kan det vara? Och ni som tror att jag fejkar en historia för att bli känd i bloggvärlden, ni kan suga på lilltån för nu lägger jag fan ner skiten, iallafall tills jag känner att jag kan stå på fötter igen.

Nu ska jag iväg till mödravårdscentralen, hej på er! (Vissa av er är riktigt guldvärda så detta är inte riktat till er, men vissa av er är riktiga idioter, ursäkta språket men jag kan inte komma på något annat, lär er att bete er, skäms ni inte?)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker de e tråkigt att allt fler bloggare lägger ner sina bloggar pga att människor ente kan uppföra sig. Att uttrycka sin åsikt de får alla, men hur e ni uppfostrade? Hur tänker ni? Tycker ni de e okej att utföra mobbning? För de e just de ni håller på med. O jag tycker de e för jävla dåligt (ursäkta språket).

Kämpa på! Gör de som känns rätt, idiotiska människor finns överallt.

kram

2009-06-15 @ 15:23:06
URL: http://bonabruden.blogg.se/
Postat av: carro

tycker det är helt fel av folk att sitta och klandra ner på dig!

Dem behöver ju fan inte läsa din blogg om dem inte tror på va du skriver och så..

Jag önskar dig iallfall all lycka med barnet och allt och ja hoppas du börjar blogga snart igen. Tycker det är roligt att läsa.

Tusen kramar från mig till dig

2009-06-15 @ 15:45:21
Postat av: Fanny

Jätte trist att du skall sluta blogga. Men jag förstår att du inte hr någon lust till det när vissa människor beteer sig som svin. Lycka till i framtiden och stå på dej!



/puss & kram!

2009-06-15 @ 15:50:33
URL: http://finlandssvensktjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla visa dig inte svag och lägg ner bloggen, så himla dumt att sjunka så lågt. ta inte åt dig bara, bara att ignorera svårare än så e det inte!!!

2009-06-15 @ 15:50:41
Postat av: Ida

Nej, vad synd! Din blogg har varit riktigt intressant att följa, du skriver bra. Du ska inte ta åt dig, de som håller på ska man bara tycka synd om. Fatta vad tråkigt liv att sitta och komma på förolämpningar på nätet!

Lycka till i framtiden och jag hoppas att du finner viljan igen :)

2009-06-15 @ 16:05:17
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg



/ tjejen från gbg :)

2009-06-15 @ 16:29:16
Postat av: Jessika

Nej vad tråkigt vad ska man nu göra på jobbet då :(. Aja förstår dig också. kram lycka till med allt.

2009-06-15 @ 16:33:04
Postat av: sofia

Oh, vad tråkigt! du har annars den förmågan att kunna uttrycka dig jätte bra när du skriver! Hoppas att du "kommer på fötter" snart igen och bloggar igen.

Det har varit intressant att läsa, lycka till med allt!

2009-06-15 @ 16:41:49
Postat av: jennifer

nej gud vad tråkigt! älskar att läsa din blogg.

kan du inte bara göra en storvändning och gå ut med vem du är?? visa domdär idioterna som inte tror på dig att dom har fel???

förstår att de e jobbigt att ta sån kritik men ta inte åt dig och stå på dig! hoppas du kommer upp på fötter igen =)

kram och massa lyckoönskningar! =)

2009-06-15 @ 16:45:02
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd!

såg fram imot, men du har bestämt dig för att bli en bra mamma, thats it, då vet jag att du kommer bli det, men jag hoppas att du kommer skriva snarT!

ser verklgien fram imot det

kram

2009-06-15 @ 16:50:34
Postat av: choquitaa

ta inte åt dig vad andra skriver förfan :/ nu blir jag glad att du ska till mördrarvårdscentralen =) lycka till!!!

2009-06-15 @ 17:08:32
URL: http://choquitaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Lycka till med allt! Hoppas att alla fina kommentarer här får dej att må bättre, och få lusten tillbaka. Vi är ju några stycken som följer dej :)

2009-06-15 @ 18:13:14
URL: http://emmawenchehelen.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååhjaa äntligen, jag har längtat länge på att du ska ge upp , jäwla sopaa :D höhöhö! Nej men seriöst du verkar faktiskt inte vara något annat än en omogen liten fjortis som tror att hon kan bli en bra mamma, det är pinsamt, e du ens byxmyndig lilla flicka?! hahahaha

2009-06-15 @ 18:16:21
Postat av: Elin

Neeej, din blogg är en av mina favoritbloggar. Men du gör som du vill. Trist bara att det är en sån anledning. Tack alla som har skrivit taskiga kommentarer!



Kämpa på!!

2009-06-15 @ 18:21:48
URL: http://elinscholin.blogg.se/
Postat av: Nadja - 17 år & mamma till Leija

Sluta inte att blogga.

Jag/vi vill veta hur det går för dig.



Lycka till tjejen!

2009-06-15 @ 18:40:41
URL: http://nadja92.blogg.se/
Postat av: Nadja - 17 år & mamma till Leija

Sluta inte att blogga.

Jag/vi vill veta hur det går för dig.



Lycka till tjejen!

2009-06-15 @ 18:40:44
URL: http://nadja92.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du slutar blogga för det dom skriver så tror ju dom att dom vunnit! Och det ska dom ju inte få göra! Visst förstår jag att du mår dåligt av det... Men ge inte upp bloggandet för det, visa att du är starkare än dom! Jag tror faktiskt att du har fler som tror på dig än som inte gör det! Du har många underbara läsare och det har jag sett! =) Sluta inte! Du har så många människor därute som tror på dig! Det gör jag också! =) Alla vill veta hur det går för dig, vi tror på dig! Skit i idioterna som inte har annat för sig än att klaga! Dom som säger att du ska göra en abort är så jävla känslolösa och tror att det är världens lättaste grej att göra! Och dom som säger att du kommer bli en dålig mamma kan ta sig i arslet! Du kommer inte bli en sämre mamma än nån annan! Stå på dig! Visa att du är så jävla stark! För det är just vad du är! Jag och så många andra vill följa dig genom det här. Jag personligen kommer tycka att det är jättesynd om du lägger av... Sluta inte?

2009-06-15 @ 18:51:31
Postat av: en som inte gillar din blogg

visst du skriver bra och spännande men jag misstänker att du tar det här från nån bok, att du skriver av boken och sen skriver om historian i bloggen, de är va ja tror iallafall, och sånt uppskattas ju INTE! DET SKA VA ÄKTA VARA, FAKE FAKE FAKE!

2009-06-15 @ 18:57:16
Postat av: Anonym

DU SKERV I NÅGOT INLÄGG ATT DU VA STARK, MEN ATT LÄGGA NER BLOGGEN GÖR DIG FAN SVAGARE ÄN EN MYRA! mycjket snack lite verkstad!!

2009-06-15 @ 19:00:51
Postat av: Caroline

Äntligen som jag har väntat på att denna dag ska komma.

2009-06-15 @ 19:10:33
Postat av: Moa

Jag vet att jag inte bara talar för mig själv när jag säger att jag älskar din blogg och läser den varje dag. Jag tror på dig och tycker att du skriver bra.



Olyckligt att det finns så mycket bajsnödiga människor med på tok för mycket fritid och frustration att du tvingas kapitulera. Jag håller med dig, varför läser de bloggen om den är så störande?



Jag hoppas att du väljer att fortsätta blogga, men det säger jag för min egen skull. Om du inte mår bra av det så sluta.



Lycka till! Det menar jag verkligen. Men snälla, uppdatera pyttelite ibland i alla fall, så att vi får veta hur det går med allt :)



Kram!

2009-06-15 @ 19:20:45
URL: http://dodgravarn.blogg.se/
Postat av: Mikis

Vad tråkigt att vissa bara förstör. Synd att du ska sluta blogga! Hoppas du snart börjar igen :)

2009-06-15 @ 20:17:47
Postat av: Fannyyyy

Åååh, :(

JAg läser din blogg varjee dag, och ajg älskar den, så otroligt synd att det finns sådana dumma människor!

2009-06-15 @ 20:27:25
Postat av: safa

neeej, gud va ledsen jag blev nu.

Kan du inte ta bort din kontaktmail och kommentarsfunktionen?

2009-06-15 @ 20:49:52
Postat av: Emelie

"safa" det var en riktigt klok idé! att hon gör så, kan du inte göra det? lät riktigt vettigt, för de e ju faktiskt intressant o kul att läsa om ditt liv, tkr jag iallafall!

2009-06-15 @ 20:57:21
Postat av: Alabama

Jävla FITTOR

Men så blir det, så fort man skriver om något speciellt eller annorlunda, trust me, I know..



http://alabamabc.blogspot.com/

2009-06-15 @ 20:58:15
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Du har nog inte ens fått "erfara" hälften av det som komma skall iochmed din tonårsgraviditet. Visst kan elaka anonyma människors kommentarer och mail göra ont.



Men när det kommer fram folk på stan eller andra mammor på dagis i framtiden, socialen etc.

Du får nog tyvärr vänja dig vid folks fördomar och verkligheten som de flesta av oss lever i. Alla dömer och blir dömda.



Speciellt de som går ut offentligt med saker i en blogg. Så enkelt är det.

2009-06-15 @ 21:40:32
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror du gör så här istället för att din blogg ska avslöjas som bluff..!Du har fått mer positiva kommentarer än negativa så jag kan inte förstå att just dom negativa reaktionerna skulle få dig att sluta...bryr du dig inte om dom positiva mer?

Om man ber om råd från början så skapade du en blogg i syfte att få reaktioner...alla tycker inte lika och det är väl tur det...men ingen vet vem du är så varför ta det så hårt?Nej det är nåt skumt över ditt beslut.........!

2009-06-15 @ 21:41:30
Postat av: Anonym

"Om man ber om råd från början så skapade du en blogg i syfte att få reaktioner...alla tycker inte lika och det är väl tur det...men ingen vet vem du är så varför ta det så hårt?Nej det är nåt skumt över ditt beslut.........!"



Du din IDIOT som skrev sådär här ovan, HON SKAPADE INTE BLOGGEN FÖR ATT SE FOLKS REAKTIONER, utan för tips & RÅD , DET ÄR STOR SKILLNAD! visst alla tycker inte lika, men de handlar om att ge KONSTRUKTIV kritik, inte liksom "du kommer bli en dålig morsa o din blogg e sämst" de e väl inte konstruktiv kritik!? Och jag vill avsluta med att säga att man kan ta det hårt ändå, när någon skriver elaka kommentarer i min blogg så tar jag ändå illa upp. DE GÅR FRÅN PERSON TILL PERSON!

2009-06-15 @ 22:46:33
Postat av: ida

kanske vill hon vara lite mer anonym av den andledningen att hon inte vill att exet och annat folk som egentligen inte har med hennes liv att göra

ska få fel uppfattning, vad vet jag?

eller rättare sagt ni som inte fattar grejen med blogg,

LÄS INTE OM DEN ÄR SÅ HEMSK DÅ?

uppskattar att du fortsätter bloggandet!

mvh. ida

2009-06-15 @ 23:36:34
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Villket bakslag! Hær vaknar man mitt i natten som man alltid gør och går upp å kissar och sætter sig vid datan før att læsa jusst DIN blogg! Jag blev till och med medlem på bloglovin før att kunna følja den bættre! Du kan ju inte sluta blogga bara før att dom vill det, som någon annan sa, då vinner dom ju! Du får tænka att minst 80% av dom som læser din blogg tycker ju om den och dig och vi vill ju att du ska fortsætta! Eller i alla fall jag! Det hæra har ju blivit som en liten sak jag gør=P Vaknar, kissar och læser din blogg! Va ska jag nu gøra?=(



Du ska så klart inte fortsætta om du værkligen kænner att du orkar inte med alla elaka kommentarer! Men jag tycker inte att du borde lyssna på dom, dom visar bara hur patetiska dom ær och hur dårlig uppfostran dom har som sitter och klankar ner på andra mænniskor! Jag fattar inte ens att dom orkar læsa en blogg som dom inte ens tycker om, vad ær vitsen? Gaah! blir galen!

2009-06-16 @ 03:41:44
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: jennifer

Fyller faktiskt år idag så tycker alla kan gå in i min blogg och gratta mig!! =)



http://trejj.blogg.se



2009-06-16 @ 09:04:56
URL: http://trejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0