Psykiskt sjuka föräldrar..

Var inne på aftonbladet & kikade runt lite & när jag kom till denna artikel blev jag rasande, det HÄR gjorde mig sjukt förbannad, hur kan man göra såhär mot sina barn? Påminnde mig lite om boken "pojken som kallades det" där mamman misshandlar sitt barn både psykiskt & fysiskt, jag har läst boken tre gånger och gråter varje gång. Hur kan man? Tänk att detta händer i det verkliga livet, usch det är så hemskt! Barn ska inte få utsättas för sånt här, ingen människa över huvudtaget heller och det som skrämmer mig mest är att det är deras egen Mor som gjort såhär mot sina barn, varför gör man såhär, kan inte begripa.. Jag är glad att dom fick fast galningen nu iallafall, men jag menar 6 års fängelse, vad fan e det? Det är ingenting ju, när det gäller människors rättigheter känns det som att straffen aldrig blir långa nog men när ett brott mot exempelvis staten sker ja då blir det 10 år minst, så orättvis värld vi lever i! BLÄ!


Detta är ett utdrag av vad barnet sagt till polisen:

– Hon slår mig och storasyster hela tiden, men inte flickan. Vi får aldrig mat och jag kan inte komma ihåg senast vi åt, berättade den femårige pojken.

– Det känns inte bra i hjärtat. Hon är inte så snäll vår mamma, hon gillar inte oss. Hon hatar oss, sa den äldsta flickan.

Kommentarer
Postat av: choquitaa

alla kan skaffa barn, synd att man inte psyk testar föräldrarna innan :/ nu förtiden är allt för många helt galna!

2009-06-23 @ 20:36:02
URL: http://choquitaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

SJUKT!!!!

2009-06-23 @ 22:35:00
Postat av: Sanna

Jag läste artikeln jag också. Kan inte heller förstå hur man kan göra så emot sina egna barn. Helt sjukt och synd om det stackars barnen!



Jag har läst böckerna i serien "Pojken som kallades det". Jag gillar sådana typer av böcker som är verklighets baserade men samtidigt är det hemsk att sådana saker kan ske i världen.

2009-06-23 @ 23:10:54
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för fel på dessa människor. Sjukt ju.

2009-06-24 @ 10:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0