Myskväll med älsklingen!

Mamma kom hem för ett långt tag sen & jag orkade helt enkelt inte argumentera med henne, vi pratade knappt vid matbordet om inte "skicka ketchupen" räknas.. Men det gör inget, jag kan förstå henne till viss del, dock borde hon försöka smälta det nu, jag har gjort mitt val, hon måste försöka acceptera det för nu är det ingen återvändo.

Och nej jag har inte skaffat mig någon pojkvän, älsklingen i rubriken är min lillebror, vi har varit till willys & köpt godsaker och vi ska se en thrillerfilm som heter "The uninvited" , ska vara lite spännande & läskig på samma gång! Jag älskar den här plutten, min lillebror - han har blivit så stor! Jag minns när han föddes & jag minns när jag alltid tog hand om honom, jag spenderade mer eller mindre hela dagarna med att byta blöja,mata & leka med honom. Jag klarade det galant & jag minns att mamma tyckte att jag gjorde hennes jobb alldeles för mycket och hon sa även att "du kommer bli en bra mamma när du blir stor" dock räknade hon inte med att hag skulle bli Mamma såhär tidigt. Men en komisk sak som alltid kommer att göra mig lycklig är att det första ordet som min lillebror sa var mitt namn! Hjälp, nu höll jag på & skriva mitt namn, gaaah - snacka om att göra bort sig, nästan!


Colan ligger i kylen så den fick inte vara med på bild!

HA EN MYSIG LÖRDAG KÄRA LÄSARE!

Kommentarer
Postat av: hege - mamma i Augusti!

Va mysigt! Får man vara med? Ostbågar är kärlek när man är gravid, därför trodde jag att "älsklingen" var ostbågarna!=P haha!

2009-06-06 @ 21:47:19
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: julia

asså varför måste du vara anonym? det är så jävla tråkigt med anonyma bloggare! skulle va skit kul o veta vad du heter o var du bor o så.

2009-06-06 @ 22:11:42
Postat av: Anonym

:D

2009-06-06 @ 22:33:16
Postat av: ida

Vad vill du ha min åsikt om? :) Berätta här: http://josefsssson.blogg.se/2009/june/ge-mig-ett-amne-sa-far-du-min-asikt.html

Ha en fortsatt trevlig helg!



/ Ida

2009-06-06 @ 22:55:12
URL: http://josefsssson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det är ingenting lätt du begär av din mamma, hon som ger dig mat på bordet och tak över huvudet... Hon om någon vet ju vad du nu ger dig in på och du borde respektera henne lite mer, istället för att låsa in dig på rummet och "tjura".



Prata med henne och lyssna på vad hon har att säga. Hon hade om jag inte missminner mig fått barn tidigt och vet ju vad hon talar om!

Dessutom kommer du behöva henne mer än vad du tror nu när du bestämt dig för att bli ensamstående mamma och bo hemma...

Du är ju trots allt inte myndig = Din mammas ansvar = Hon måste skriva på papper och sånt för dig och bebisen....

2009-06-06 @ 22:57:35
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Enna

men de blir ju tråkigt om hon väljer att inte vara anonym för då brukar man oftast inte vara så djup o berätta om sånna här stora saker, de tkr ja fördelen med att man e anonym, de blir mer intressant läsande då!

2009-06-07 @ 00:00:18
Postat av: Dennis

Va mysigt, det tvivlar jag inte heller på. Du kommer säkert att bli en toppen mamma!



/Dennis*

2009-06-07 @ 00:03:45
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0