Mitt internet

Mitt internet hemma har börjat krångla igen och jag kommer inte in på blogg.se Det lustiga med min knäppa skoldator är att varje gång internet krånglar så är det endast blogg.se som jag inte kommer åt, undra varför? Måste vara någon spärr som gör att jag inte kommer in, hoppas det kommer någon och fixar det snart för de börjar bli väldigt frustrerande.. Just nu sitter jag på jobbet, kom hem väldigt sent igårnatt men lyckades ändå pallra mig upp ur sängen för att sedan bege mig till jobbet! Jag känner mig så otroligt duktig, jag ska jobba ända till klockan 21:00, det är nämligen så att jag samlar timmar så att jag kan åka på en solsemester i sommar, så därför ska jag rent utsagt jobba häcken av mig hela juni! Jag råder er lediga ungdomar att också jobba nu när ni har sommarlov, om ni har möjligheten vill säga. Sommarjobb,extrajobb allt funkar, och ta vara på erat jobb för det är inte alla som har den turen att få jobb! Till er ungdomar som inte fick sommarjobb i år, till er kan jag råda er att sätta upp lappar i erat bostadsområde där ni erbjuder er att vara hundvakt eller kanske rasta människors hundar. Det gjorde jag för något år sedan med en vän då jag inte fick sommarjobb & det var ett enkelt jobb & lättförtjänta pengar, prova vetja!

Jag har glömt att berätta för er om hur det gick med mitt ex/Pappan till barnet i förrigår när vi träffades, ska försöka uppdatera om det under dagen idag, ska nog gå att slita sig från telefonringandet en kort stund ska ni se! Jag kan bara säga såhär till er som ett "smakprov" jag är tamigfasen starkare än Magnus samuelsson!


(Kanske inte fysiskt dock..)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Boka inte in "för mycket" under sommaren bara, då man aldrig vet hur ens kropp kommer reagera på en graviditet.

Vissa har ju tur att jobba på som vanligt utan symptom och de mår hur bra som helst. Medan andra får kraftiga foglossningar, ryggproblem eller järnbrist. Saker som kan göra att det inte går jobba som vanligt eller åka på solsemester....



2009-06-11 @ 14:52:48
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Anonym

skoldatorer brukar sätta spärrar för vissa hemsidor! kolla upp de felet vettja ;P

2009-06-11 @ 15:29:02
Postat av: Anonym

spännande!! =)

2009-06-11 @ 16:08:40
Postat av: Lisa

hej! jag har inte läst din blogg så länge men jag har en fråga. svaret kanske står här på bloggen nånstans men jag orkar inte läsa igenom allt.

frågan är: går inte du i skolan? du är ju bara 17 år!

2009-06-11 @ 16:28:05
Postat av: Therese

Tycker också man ska jobba om man kan. Det är alltid bra med lite extrapengar :) dock kan det vara ganska svårt att få sommarjobb om man ej har bra kontakter. :)

2009-06-11 @ 17:09:00
URL: http://mjt.webblogg.se/
Postat av: 17 år & gravid - IGEN!

Svar till Lisa: Jag har precis gått ut 2a ring och ska efter sommaren börja 3e ring dvs mitt sista år i gymnasiet, jag ska gå i skolan så mycket jag bara kan och därefter ta hemstudier när barnet är fött vilket går bra för mig då min linje jag går är mycket eget arbete och göra uppgifter via datorn som vi sedan skickar in, allt läggs upp på en hemsida, alla uppgifter osv vilket gör att jag kommer klara av sista året dock kommer det bli kämpigt men jag ska nog klara av det! =)

2009-06-11 @ 17:12:25
URL: http://baarabaarnet.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

www.hallonmamma.blogg.se

Ung ensamstående mamma.



Skall bli intressant att läsa om hur det gick!

2009-06-11 @ 17:37:24
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0