klamydian är på väg att försvinna!

Nu har jag börjat äta några tabletter som ska ta bort klamydian, tabletterna ska innehålla antibiotika som ska ta bort sjukdomen, så förhoppningsvis kommer jag inom kort ( inom några dagar) att vara helt klamydia fri! Jag var tvungen att namnge de sexpartner jag haft de senaste tiden och det blev bara två namn, mitt ex/ pappan till barnet & en annans namn som ni inte har & göra med för den delen. Jag är så himla nervös, dom kommer att skicka hem brev till bägge två och ena av dom kommer fatta att det är jag som har smittat honom eftersom det kommer stå kommuns namn (ort ) på brevet och eftersom jag är den enda som han känner från den staden så kommer han på direkten hajja att det är jag, blä... :( Om mitt ex/ pappan till barnet inte har jökat med någon annan än mig så kommer han antagligen också hajja att det är jag som smittat honom men med tanke på hans minglande och festande så antar jag att han har dragit sig en omgång med andra tjejer, så då var det bekymret över! 

Men den stora frågan är ju egentligen vem som har smittat MIG!? Eftersom jag hade klamydian då jag var tillsammans med mitt ex så finns det ju ingen annan än han som kan ha smittat mig,det måste ha varit hans sablars KK som jag kom på honom med, som måste ha smittat honom, vem annars?

Killar kan vara riktiga problem ibland, för en stunds sekund är man lycklig över att man är singel, lovely!

Kommentarer
Postat av: zerina

"Jag var tvungen att namnge de sexpartner jag haft de senaste tiden och det blev bara två namn, mitt ex/ pappan till barnet & en annans namn som ni inte har & göra med för den delen. "



Läste din inlägg nyss och fick mig ett gott skratt måste jag säga. Förstår du att du precis lyckats få dig att framstå som en riktigt dum 17 åring. Du bloggar om att du har klamydia och skriver " som ni inte har & göra med". Haha, tänk genom vad du skriver innan du lägger till en så jävla korkad mening

2009-07-07 @ 19:53:56
URL: http://zerinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0