Jag är inte så ung ändå



Måste få dela med mig av en rätt så komiskt sak som just hände på jobbet.
Jag jobbar ju som telefonförsäljare och får ett samtal kopplat där Kerstin 47 år gammal svarar:

- Hej mitt namn är ***** och jag ringer ifrån Telia (Jag)
- Nej tack jag är inte intresserad av något, (hon)
- Nej men vänta lägg inte på, du är ju redan kund hos oss idag, du ska få en bonus! (jag)
- Jaha.. vadå för bonus? (hon)
- Jo du ska få billigare bredband.(jag)
- Nej ja har ingen dator, klick! (hon)

Men det vart inget klick för hon lade inte på ordentligt, telefonen var fortfarande på & hon började prata med någon i närheten att "det var en jävla kärring som försökte lura på henne ett jävla bredband fast hon inte hade dator."

Så ung är jag inte längre!!  Woho, så nu kan ni gå bort med alla fördommar om att jag är blivande ung Mamma, jag är en kärring nu! =) Vad ska man säga? En vanlig dag på jobbet. Nyss var det någon gubbe som bad mig dra åt helvette också, hurray! Föresten kan man ju fråga sig vem som va kärringen av oss!

Vill bara hem & få långhelg nu!

Kommentarer
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Ja det är inte bara bara att vara telefon försäljare inte! Jag brukar alltid tycka synd om er/dom så jag pratar alltid med dom i alla fall=P Innan telefonsamtalen helt plötsligt bryts av någon konstig anledning=P(A)

Ibland ringer dom dock upp och då svarar jag bara inte=P Om det inte är något intresant så klart=P

2009-06-18 @ 20:27:15
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: YLIS

stackars er! hahaha JA HATAR TELEFONFÖRSÄLJARE!!

2009-06-18 @ 23:18:02
Postat av: Anonym

usch , hitta nytt jobb bara?! sluta klaga...

2009-06-18 @ 23:18:41
Postat av: choquitaa

I was once a telefonförsäljare, guud vad hemsk :(

2009-06-19 @ 12:13:25
URL: http://choquitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0