Ingen matlust!

God morgon kära läsare idag gick jag upp klockan 08:00 för att gå och jobba,trots att jag somnade igår klockan 20:00 och alltså sov 12 timmar så är jag trött som attans nu. Jag tror att det har o göra med att min energi har försvunnit... Jag orkar inte längra göea något, blir jättetrött titt som tätt, svårt att somna om nätterna och äter inte längre som jag brukar göra. Jag blir äcklad av mat, och det är verkligen inte likt mig. Min storesyster skulle bjuda mig på maxmat nyss på lunchen men inte ens det gick i, finns ingen aptit, maten äcklar mig. Det här är verkligen inte likt mig jag älskar ju mat över allt annat på jorden..Min kära mor kom iallafall förbi jobbet med frukt, activia & flaskvatten. Det var iallafall riktigt snällt av henne, tack för det Mamma!


Kommentarer
Postat av: ☆Linda med familj och bebbe i magen♥

Åhh du är precis som mig. Älskar mat i vanliga fall men nu så vill jag inte ens se maten.



Ska skicka ett mail till dig nu direkt och tack för att jag fick vinna i din fina tävling :)

Kram

2009-06-17 @ 13:40:56
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: choquitaa

hur gick det på mödravårdscentrale?

2009-06-17 @ 13:47:04
URL: http://choquitaa.blogg.se/
Postat av: 17 år & gravid - IGEN!

Blogg.se krånglar läsare, skrev ett inlägg om att jag kommer svara på era frågor efter jobbet & efter besöket hos polisen. du får svar på din fråga då choquitaa, kram! =)

2009-06-17 @ 14:20:39
URL: http://baarabaarnet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det beror på graviditeten...

2009-06-17 @ 14:24:50
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Helt normalt=)



Från väcka 12 (tror jag att det var) så va jag ännu värre! För då började jag kräkas också. Innan hadde jag varit som du beskriver, asså mått illa av mat och speciellt lukter av mat, som lök och olja! Hel konstigt!

Men så trodde jag att det värsta var över på nyår (eftersom att jag åt kalkon som att jag aldrig har sett mat innan!) Då började helvettet=P Jag bara kräktes och kräktes, kräktes till och med av vatten, sjukt. Och jag tvingade i mig för jag tänkte att om jag hadde maten i magen i ca 20 minuter så måste bebisen i alla fall ha fått i sig något, å det gjorde hon nog, men jag fick inga krafter och så höll det på i ca två månader.

Det ända jag kunde äta tillslut var Marie kex (eftersom att dom är torra så dom kommer inte i retur), Ostbågar (dock bara orginalen=P) och gröna äpplen (dom som är sura). Det levde jag på i två hela månader! Jag såg kjött och mådde illa för att jag börja tänka på det stackars djuret osv(jag som älskar kjött!)



Så du kan trösta dig med att det kanske blir värre=D Jag har spytt över allt tror jag i våran lägenhet, ja till och med på dörren inn till toaletten, över den rena disken, på soffan, i hela sängen osv! Tacka fan för att barnets pappa finns där för mig och torkat upp, annars hadde jag aldrig klarat det!

2009-06-17 @ 15:07:45
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha fan va jobbigt det kommer bli värre också så se upp! =D

2009-06-17 @ 16:09:45
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Vad snäll hon är :)



Det är nog ganska normalt, Stephanie vart illa må ende av stek och mat lukt :(

2009-06-17 @ 22:59:57
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0