i ditt ansikte!

Jag kommer hem från jobbet, sätter mig vid datorn & möts av proppfullt med elaka kommentarer som blandannat att jag/bloggen är fejk, och en av anledningarna just för att bilden på mitt förra inlägg som mitt ex/ pappan till barnet är med på står daterat 2007/05/07. När jag lade upp bilden & inlägget så lade jag också märke till att datumet inte stämde, och en tanke for upp i min hjärna att "det kommer säkert var någon jäklig typ som kommer att kommentera det" och JA , titta så rätt jag hade! Vissa av er letar alltid efter fel för att dömma dom som redan är i en jobbig situatuion, vissa skriver tex "skyll dig själv att du knullar runt & inte använder kondom" när dom egentligen inte vet ett skit om hur det gick till, ta reda på fakta innan ni kommenterar så dömmande & nedlåtande annars kan ni fan låta bli att trycka på kommentera knappen och sluta läsa min blogg, idioter! 

Sen är jag glad att jag på något sätt kan bevisa min sanning, återigen tack vare bildbevis, vart så upprörd över att några trodde att jag bara tagit någon fejkad bild på några studenter och publicerade den, och att jag dessutom gjorde bort mig genom att ta en bild från 2007 och inte märkte att den var märkt med det när jag la ut bilden.

Så jag satte mig ett tag och letade bland mitt ex/ pappan till barnets bilder i hans album som kanske kunde visa att det var taget nu 2009 och ja , jag hittade något som bevisar min sanning, den kan ni suuga på länge!!!


          Här e bilden ni klagade på & sa att den var fejkad pga
          datumet i hörnet som ej stämmer.



Här är en till bild på mitt ex & tjejen med samma datum ...


Och här e bilden som bevisar min sanning! Hur då? Aah men kolla på
 mössan då angelica lillan, kameror kan faktiskt strula!


På vissa av mössorna stod det endast deras klass utan årtalet men jag hittade denna bild på en tjej från deras flak som hade datumet på sin mössa, mer än såhär orkar jag inte lägga energi på att bevisa min sanning, jag är inte fejkad , nu har jag annat för mig än att sitta och förklara mig för er, väljer nu att granska kommentarerna innan dem publiceras för hur mycket skit som helst ska inte min blogg och jag få stå ut med! Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Lowvaisa

hahha jag visste väl det , där fick ni fuckeers! Min kamera krånglar oxå sådär ibland behöver väl inte vara fejkat för det.



Sen en annan sak, komiskt att ALLTID samma person ska hålla på med påhoppp och skriva neggativa kommentarer, JA angelica, vi vet att du vill att hon gör abort, acceptera att hon INTE tänker göra det och sluta kommentera, du är bara dryg och ingen gillar dig härinne ändå!

2009-06-07 @ 21:52:26
Postat av: Angelica

Då hade jag fel. Se där. Men jag trodde inte på dig innan eftersom att jag aldrig haft en kamera med det problemet....



Och Lowvaisa, Jag bryr mig inte om du inte gillar mig.

Jag har lika rätt som alla andra att läsa och kommentera i offentliga bloggar. Varför inte liksom? hahha

2009-06-07 @ 22:10:07
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg du har.

Allt bra?

2009-06-07 @ 22:25:25
URL: http://fantsidif.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kommer kanske ta bort detta men jag tror inte din blogg är fejk på grund av fotot utan av helt andra orsaker.........tänker inte ödsla energi med att förklara utan tycker det är synd för dom som tror på dig...synd också att du bara läser det du vill se och inte det andra.....tack för mig i denna debatt nu ska jag ägna mig åt det som är viktigt och inte låta mig dras med i denna debatt något mer eftersom den inte är ärlig......

2009-06-07 @ 22:40:30
URL: http://mamsenmu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan faktiskt missta sig, förlåt för att jag också var en av dom som trodde att du hade tagit en gammal bild, nu kan vi alla dra ett streck över detta och vara glada igen? :D

2009-06-07 @ 22:50:40
Postat av: Felice

Och det är ju era gosedjur dom hade han ju inte 07 då va ni ju inte ens i hop så hur fan skulle det kunna stämma lysna inte på dom. De har vell inget annat en att göra livet surt för andra Puss <3

2009-06-07 @ 22:51:27
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Men jävla idioter, jag hatar sånt. Till och med jag och Stephanie har åkt på såna kommentarer. Även fast vi har en massa mag och barn bilder -.-



/Dennis*

2009-06-07 @ 23:08:57
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: sofia

eller hur är det så jävla skönt när man kan bevisa? Och föresten borde inte man behöva det - speciellt inte över en sådan urlöjlig sak.



kämpa på! (läser din blogg varje dag)

2009-06-07 @ 23:09:21
URL: http://sofiaborjeson.webblogg.se/
Postat av: ammizz

vad är det du ska ha fejkat? :S

2009-06-07 @ 23:35:05
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: elingöölin

sv; Du kan gå in på designadinblogg.se där står de exakt hur man gör :)

2009-06-07 @ 23:46:52
URL: http://elinmariagolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0