HJÄRTATTACK!!!

Jag stod just i köket och knäppte kort på mig själv, invigde kameran lite & mitt i allt hör jag min mobil ringa ifrån mitt rum, som alltid när min mobil ringer, så fick jag panik och sprang in till mitt rum för att svara, slänger en snabb blick på displayen och där ser jag namnet på den som ringer - det är nästan så att jag faller ihop. För vem var det som ringde? Jo mitt ex, Pappan till barnet!

Jag fick nästan en hjärtaattack av chocken men jag svarade fort som fasen & lyckades låta lugn & sansad endast dom första sekundrarna sen lät jag typ desperat.. ..

- Hallå (jag)

- Hej det är ******, vad gör du? (han)

- Vaknade nyss, vad vill du? (jag)

- Vad otrevlig du är, tänkte fråga om du ville följa med & sola solarium bara(han)

- Jaha, e du här..hos din mamma? ? (jag)

- Ja, jag kom igår. ska vi ses? (han)

- Hm.. jag vet inte det är så dåliga rör därborta på solariumet.. (jag)


- Ahapp , skit it då, vi behöver inte ses..( han)

- Jo men jag är klar om 20 minuter, har ändå inget för mig ( jag)


- Jaha men jag tänkte senare ikväll att vi skulle sola ( han)

- Jaha men då kan jag inte, hejdå! (jag)

- Nej vänta, vi säger om en timme då, kan du då? ( han)

- Okej aa, smsa!.. klick (jag)

Mina ben darrar, mina händer skakar, hela jag är dö nervös, varför gick jag med på att träffa honom? Usch, jag är ju förbannad på honom, nu passar det att höra av sig till mig när du knullat klart de andra brudarna! Varför blev jag som en svag liten kyckling när han ringde? Jag som är så stark när det gäller så otroligt mycket, varför har han en sånn stor påverkan på mig? Åååhh!!

Men det är lika bra att vi ses, nu kan jag få detta överstökat & berätta för honom att jag har tänkt att behålla barnet, att valet redan är gjort! Undra vad han kommer säga.. jag är så nervös att jag nästan faller ihop! Måste fixa mig och göra mig fin nu!!

Önska mig lycka till nu, behöver det från er!!

TUSEN KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Lisa

VA SPÄNNANDE, fan va konstigt att ja på ngt sätt känner med dig! haha :D

2009-06-09 @ 15:43:58
Postat av: Ingrid

Men herreguuuuuud har du inte berättat för han än?! DET BORDE DU FAN GJORT FÖR LÄNGESEN! Fan vad ansvarslöst av dig att inte göra det!! idioti, ni unga är fan inte kloka, då ska ni fan inte skaffa barn heller det är ju sinnessjukt, ni kan ju inte ens ta hand om er själva, det har ni ju visat genom att ha blivit gravida helt oplanerat och av misstag!! usch detta är pinsamt...

2009-06-09 @ 16:00:36
Postat av: Anonym

Har kollat igenom din blogg lite och shit..det kan inte vara sant!du verkar ju helt omogen och lite puckad!hoppas verkligen det här är världens bluff!

2009-06-09 @ 16:05:13
Postat av: Anonym

Du vill bara läsa det som ser bra ut för dig märker jag eftersom du tar bort kommentarer....undrar varför......du läser ju detta iallafall så jag undrar hur det känns att göra det du gör???????du förstår nog vad jag menar!

2009-06-09 @ 16:28:55
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

LYCKA TILL! :o



Men lugna ner dig istället för att fixa dig, eller vill du se snygg ut för han? Du ville väl inte ha någonting med han att göra? :o



Jag kanske har uppfattat det fel?



/Dennis*

2009-06-09 @ 16:31:29
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: Fanny (:

Lycka till :)

jag tror han kommer förstå :)

2009-06-09 @ 16:31:40
Postat av: Naoemi

Lycka till gumman. Stå på dig tjejen och skit i alla negativa och elaka människor som skriver skit här i din blogg. Bajs på dom. Go Girl :)

2009-06-09 @ 16:44:54
Postat av: Emma

till dig som skrev anonym,t hon kan ju inte ta bort kommentarer? :S hon har ju så man kan skriva utan att hon granskar dom innan? bloggen e ju inte moderad pucko ;)

2009-06-09 @ 16:45:22
Postat av: Annelie

Dennis, vi tjejer vill se bra ut ändå,o inte som att vi just klev ur sängen det är så vi är, höhö! ;p

2009-06-09 @ 16:46:54
Postat av: carro

Lycka till!

Skriv sen hur det gick.nyfiken som tusan

2009-06-09 @ 16:55:17
Postat av: Anonym

JÄLVA PUCKO DU ÄR MAN KAN FAN INTE SOLA NÄR MAN E GRAVID!!!

2009-06-09 @ 17:18:16
Postat av: Anonym

lycka till! :) och stå på dig :)

2009-06-09 @ 17:25:12
Postat av: Frida

kolla din mail :)

2009-06-09 @ 17:27:05
URL: http://choconut.blogg.se/
Postat av: Sara

Herregud människor!!! Ni som kommenterar anonymt, vilka otroligt små människor ni e! Varför läsa? varför kommentera? varför bry sig när de ente gäller er själva? Ni verkar ente tycka om bloggen, läs den då ente! Tror ni vekrligen att hon fattar ett beslut pga era kommentarer, svar nej! så ge upp istället o låt flickan vara.

2009-06-09 @ 17:35:10
URL: http://bonabruden.blogg.se/
Postat av: Emma





"JÄLVA PUCKO DU ÄR MAN KAN FAN INTE SOLA NÄR MAN E GRAVID!!!"



Man kan visst sola när man är gravid, de kan i vissa fall uppstå pigmentfläckar som inte går bort men de finns ingen forskning som tyder på att de ska vara farligt.

2009-06-09 @ 17:58:03
URL: http://emmisklemmiss.blogg.se/
Postat av: Emma

Det blev fel bloggadress här ovanför, den rätta är http://emmawenchehelen.blogg.se

2009-06-09 @ 18:00:35
URL: http://emmawenchehelen.blogg.se/
Postat av: jj

Varför var du så trevlig mot han?? Förtjänar han inte. Och visst, han förtjänar att veta ditt beslut kanske, men han kunde ju ansträngt sig lite vännen. Tycker din mage var gullig iaf:)

2009-06-09 @ 19:28:52
URL: http://jizzy.blogg.se/
Postat av: Viola

Hoppas du vet att det är farligt för barnet om du solar solarium, du vill väl inte utsätta det för en massa skadlig strålning?

2009-06-09 @ 20:37:31
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det är INTE skadligt att sola solarium när man är gravid. Inte mer skadligt än vid vanliga fall....



Bebisen ligger så skyddad i livmodern och tar inte skada. Det är därför som gravida dessutom kan vara med på badstränder när det är sommar ;)





Och till er som orkar lägga tid på att tycka illa om mig... fortsätt gärna. Det sporrar mig bara mer. Och om det är så att denna tjej som fortfarande valt att ha denna blogg och offentliggöra sig, inte vill ha mig här. Då kan hon blocka mig eller ta bort mina kommentarer. Hur enkelt som helst.

2009-06-09 @ 20:52:24
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Det är sannt som Angelica säger, man kan visst sola när man är gravid, man ska dokk inte göra det för ofta=)

Men något man absolut INTE ska göra är att bubla bubbelpool, eftersom att då kan moderkakan lossna (av skakandet) som i sin tur leder till missfall...



Men det finns inga bevis på att solarium skadar barnet i magen, jag solar dokk inte själv pga att jag inte vill ta några risker, för även om barnet är skyddat så är det så mycket som vi inte vet om som händer där inne, jag vill inte ta några risker i alla fall=)



Berättar du sedan hur det gick när du berättade det för honnom?=) Jag är nyfiken=P



Ps, det är inget fel med att du inte har berättat för honnom förens nu! För du har inte tagit ditt beslut förens nu och även om många säger att dom tycket att han borde få vara med och bestämma så är det i alla fall din kropp och ditt val! Det är trots allt du som skulle gå igenom den eventuella aborten och inte han, så lysna inte på dom! Ditt liv och dina val=)

2009-06-10 @ 01:35:01
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0