Hemma igen!

Hej på er allihopa nu är jag hemma igen!

Ni kan slappna av, jag köpte inget till bebisen för precis samma tanke slog mig väl inne i butiken att det är lite väl tidigt, och plånboken börjar bli väldig tom, så det får vänta tills lite längre fram. Men det var ju nästan så att jag bara ville raffa åt mig alla söta små rosa klänningar i princessmotiv och dom extremt småa chinos byxorna till pojkar, så underbart söta! Storesyster hon lyckades som tur var släpa bort mig från babyavdelningen till sist. Föresten så har jag ju glömt berätta att min storesyster vet om det. Hon blev extremt chockad men hon stöttar mig ändå och det känns jätteskönt! Min storesyster har alltid stått på min sida när der gäller allt, känner mig lite dum nu i efterhand att jag inte berättade för henne tidigare, hade blivit så mycket lättare för mig, men det gick bra ändå..

Men däremot så har jag köpt lite smått & gott till mig själv. Köpte en riktigt grym T- shirt som jag ska fota & lägga ut här i bloggen senare, samt skriva ett inlägg om den eftersom tanken bakom köpet har en betydelse. Sen köpte jag även lite ringar på ur & penn som har 50% rabatt på allt i butiken, och till sist var vi även in till apoteket där jag shoppade loss på vitaminer,samt värktabletter som det är slut på här hemma, ja jag lider nämligen av extrem huvudvärk!



En av ringarna som jag köpte, visst är den fin?

Och jaa nu har jag min nya kamera med 10,1 megapixel
så nu kommer det bjudas på massor av bilder här i bloggen!

Låter det bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid kul med bilder! det tackar vi för ;)

2009-06-08 @ 21:09:59
Postat av: Viola

Bara så du vet, alvedon är det enda smärtstillande man får ta som gravid, de andra kan vara skadliga för barnet, men det visste du kanske redan? :)

2009-06-08 @ 21:43:27
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Har du migrän eller? Dricker du bra med vatten (uttorkningshuvudvärk)? känner du dig stressad, uppdragna nackmuskler (spännings huvudvärk)? Haft huvudvärken länge?



Du tar väl INTE IPREN mot huvudvärken då du är gravid???



LÄNK: produkt.jsp?NplID=19851206000039&DocTypeID=7&UserTypeID=2#pregnancy" rel="nofollow">http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikelprodukt.jsp?NplID=19851206000039&DocTypeID=7&UserTypeID=2#pregnancy



bläddra sedan ner till graviditet

2009-06-08 @ 21:46:45
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Angelica

Det är inte bara alvedon som man får ta vid graviditet.

Jag äter panodil. Men som "Ung pappa till Inez" skrev så får man inte äta ipren.



Men jag måste rekomendera dig till att skriva in dig på mvc så du får gå igenom en läkarkontroll, prata med barnmorska och ta prover.

Speciellt om du har extrem huvudvärk! Det kan vara ett tecken på havandeskapsförgiftning.

2009-06-08 @ 22:42:16
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: 15 år & Mamma

havandeskapsförgiftning va fasen e d? :o

2009-06-08 @ 22:50:02
Postat av: Angelica

"15år och mamma"



Googla jävla pucko!

2009-06-08 @ 23:00:01
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin ring!

2009-06-09 @ 00:00:00
Postat av: Caroline

15 år & mamma! Haha driver du eller? OM du är mamma borde du väl för tusan veta vad en havandeskapsförgiftning är?!

2009-06-09 @ 16:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0