hej!

Hej alla fina läsare!

Nu var det ett litet tag sen jag skrev sist, är allt bra med er? Ja själv ska man ju inte klaga när det är näst intill 30 grader ute, helt underbart! Jag har börjat blivit lite nyttigare vad gäller mina matvanor, jag har äntligen börjat äta igen för första gången på länge, om det är gott eller icke här inte dit, jag äter iallafall för oss båda! =)

Just nu sitter jag ute o balkongen med frukost & njuter av solen pch bättrar på brännan, även fast man är gravid och det känns som man har en boll till mage så kan  man ju faktsikt få vara brun& fräsch, det ökar självkänslan! Ska ut & springa iskogen om en timme, sen bär det av att bada ute i det kalla havet direkt efter att man har sprungit och svettats som en gris,

U N D E R B A R T !


Jag är på bättringsvägen nu, vill inte att plutten i magen ska svälta ihjäl ju!


Mmmums, frukt är iallafall något som verkligen går i ,
oavsett om jag just spytt eller ej!




Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Har du något över magen då du solar?

2009-06-29 @ 00:23:04
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com/
Postat av: elin

ååh annanas är gott:)

2009-06-30 @ 20:09:15
URL: http://elinpeeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0