God morgon!

God morgon här sitter jag på jobbet, så icke taggad som man bara kan vara och därmed går det inte bra att sälja nå abonemang, alla äldre damer lägger på luren i örat på mig,ungdommar är uppkäftiga och gubbarna e senila, en vanlig dag på jobbet helt enkelt! Usch vad jag vill ha ett annat jobb, men man tager vad man haver eller hur? Så det är bara att försöka göra det bästa av situationen. Det blev verkligen en debatt om mitt ex i mitt tidigare inlägg, om han var svensk eller inte. Och jag kan säga det att han är svensk & halv finsk, så nej det är inte bara utländska killar som kan bli aggresiva, det kan vi alla bli gott folk! Dock vill jag inte ha en kille som visar två sidor på det där viset, för det var verkligen skrämmande..


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, finnar är ju kända för att vara våldsamma (dock inte alla). Är själv från Finland :P

2009-06-12 @ 10:56:52
URL: http://finlandssvensktjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja de e sant har ja oxå hört xD

2009-06-12 @ 11:05:51
Postat av: Anonym

DÅ E HAN JU BLATTE. = FINNE!

2009-06-12 @ 11:06:14
Postat av: Anonym

Har du varit på MVC än? :) Jag är så himla nyfiken på när bebisen tänker titta ut! :)

2009-06-12 @ 12:16:56
Postat av: choquitaa

Så mkt snack om att det måste tydligen vara blattar som bara kan vara aggressiva! Lägg ner nu förfan, hon har förklarat.



Jag tror verkligen inte att det har med att göra att människan är finsk därför är han våldsam!

Alla kan vara aggressiva XD Det är mänskligt!!

2009-06-12 @ 13:32:15
URL: http://choquitaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Bra sagt choquitaa !

Alla människor kan vara aggressiva. Faktiskt.



Människa som människa. Man som kvinna.

2009-06-12 @ 13:39:18
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0