Frågestund mina läsare?



Jag har fått förfrågan av några läsare om att starta en frågestund här i bloggen där ni får ställa precis vilken fråga som helst. Det kan vara allt ifrån om ni vill veta mer om mig till andra övriga frågor som jag möjligtvis har svar på! Finns det något intresse för en sådan frågestund? Lämna isåfall en kommentar till det här inlägget så att jag vet om det finns en del intresserade. Om det inte är särskilt många som har frågor så kan ni isåfall mejla mig med frågan så kan ni få svar på den via mejl, annars kör vi frågestund här inne! =)

FRÅGESTUNDEN ÄR IGÅNG!


Nu har ni chansen att fråga mig precis vad som helst! Frågestunden kommer att vara igång tills ikväll så passa på att fråga så mycket som ni vill veta! Lämna din fråga i kommentarsfältet! =)


Frågestund avslutad!

Kommentarer
Postat av: Elin B

Här kommer några frågor som jag undrar över.

- Hur kommer du att ha råd med bebisen? Tror du att din mamma kommer att ställa upp ekonomisk?

- Kommer du fortfarande att bo hemma?

- Hur gör du med skolan när den llle knodden har kommit? Vad vill du gå för linje?

Tack för förhand.

2009-06-16 @ 13:49:45
Postat av: Anonym

jaa ha en frågestund!:D

2009-06-16 @ 13:53:18
Postat av: ida

jag vill gärna ha en frågestund :D Vore kul :)

min fråga:

vad lyssnar du på för musik? =)

2009-06-16 @ 14:29:01
Postat av: sofia

vad börjar dit namn på?=)

2009-06-16 @ 14:44:19
Postat av: emma

jag funderar på om graviditeten var planderad? och

är du tsm med pappan?

tror du att du kommer bli en bra mamma?:)

2009-06-16 @ 14:51:53
URL: http://onlyemmaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

FRÅGESTUND! HAR MKT FRÅGOR OM GRAVIDITETEN DIN! :p

2009-06-16 @ 15:00:42
Postat av: Alice

varför ställer ni frågor i det här inlägget? xD hon sa ju bara att ni skulle skriva om de fanns intresse, inte att ni skulle ställa frågan ju :p ??!

2009-06-16 @ 15:01:28
Postat av: Anonym

När blev du av med din oskuld?

2009-06-16 @ 15:02:04
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Nu måste jag komma på något finuligt här! Huum!

Nu vet jag!



1. Vad tror du själv att det är för kön på bebisen nu innan ul å så? Jag trodde att min var en pojke, men nog var det en flicka allt=P



2. Tror du att senare så kommer du och pappan kunna komma så pass bra överäns så att han kan ha kontakt med barnet? (Jag hoppats nämligen på det som du kanske har sett i mina kommentarer=P)



3. Har du tänkt amma? Många unga mammor vill inte det för att det kan ju vara lite pinsamt att slänga fram bröstet mitt ute på stan, frågar du mig så är det mera normalt änn det mästa som händer på stan!



4. Det har ingenting med dig att göra så därför behöver du inte svara om du inte tycker att jag/vi har något med det att göra, men vad jobbar din mamma som? Du har ju nämt tidigare att hon var ganska ung när hon fick din bror, tog hon någon utbildning innan/efter det?=)



5. Hur går det med rökslutet? Har du klarat att sluta/trappa ner mera?=)



6. Har du börjat lägga undan pengar från lönen så att du kan betala så mycket som du kan själv senare när lill*n har kommit? Nu när du försöker sluta röka/har slutat så kommer det ju bli mera pengar också=)

2009-06-16 @ 15:07:18
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Nu måste jag komma på något finuligt här! Huum!

Nu vet jag!



1. Vad tror du själv att det är för kön på bebisen nu innan ul å så? Jag trodde att min var en pojke, men nog var det en flicka allt=P



2. Tror du att senare så kommer du och pappan kunna komma så pass bra överäns så att han kan ha kontakt med barnet? (Jag hoppats nämligen på det som du kanske har sett i mina kommentarer=P)



3. Har du tänkt amma? Många unga mammor vill inte det för att det kan ju vara lite pinsamt att slänga fram bröstet mitt ute på stan, frågar du mig så är det mera normalt änn det mästa som händer på stan!



4. Det har ingenting med dig att göra så därför behöver du inte svara om du inte tycker att jag/vi har något med det att göra, men vad jobbar din mamma som? Du har ju nämt tidigare att hon var ganska ung när hon fick din bror, tog hon någon utbildning innan/efter det?=)



5. Hur går det med rökslutet? Har du klarat att sluta/trappa ner mera?=)



6. Har du börjat lägga undan pengar från lönen så att du kan betala så mycket som du kan själv senare när lill*n har kommit? Nu när du försöker sluta röka/har slutat så kommer det ju bli mera pengar också=)

2009-06-16 @ 15:09:54
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: ida

ja frågestund tycker jag att du ska ha

så jag röstar på det :D

2009-06-16 @ 15:21:20
Postat av: Sanna

Hur tar din mamma och pappa nyheten om att du är gravid? Har din mamma blivit bättre mot dig?



Hur ska du finansiera ett barn?



Skall du gå gymnasiet?



Vad vill du bli när du blir äldre? Vad vill du jobba med? Hur ska du tillväga för att få det jobbet/jobben?



Skall du bo hemma hos din mamma med bebisen, eller ska du skaffa eget?



Vad vill du att ditt barn skall heta om det blir en flicka/pojke?



Varför tror DU att vissa läsare tror att detta är en fejkblogg?



MVH/ Sanna

2009-06-16 @ 15:43:53
Postat av: Anonym

JAG HAR EN FRÅGA! Vad är ditt namn!? VAD HETER DU :D SNÄLLA svaara!!

2009-06-16 @ 15:50:10
Postat av: Anonym

Kommer du någonsin avslöja din identitet, namn, bild på dig. eller liknande?

2009-06-16 @ 15:51:05
Postat av: Anonym

Min fråga är vilket land du kommer ifrån? Du sa i ett inlägg att du inte va rasist för då skulle du gå emot dig själv, vart kmr du ifrån då? =) Och e du född i sverige? ;)

2009-06-16 @ 15:52:38
Postat av: Anonym

vad fick dig att starta bloggen?

2009-06-16 @ 15:52:53
Postat av: Anonym

Hur gammal Är DU ? GÅr du i skolan?

2009-06-16 @ 15:53:37
Postat av: choquitaa

varför vill folk veta hur fan man förlorade sin oskuld?



Jag vill dock veta hur det gick på mödravårdscentralen och vad sa dem?!

2009-06-16 @ 16:20:21
URL: http://choquitaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

-kommer‭ du nån gång säga vem du är?

- vill du helst ha en flicka eller pojke?

2009-06-16 @ 17:00:35
Postat av: Caroline

2009-06-16 @ 17:18:59
URL: http://carolinedreikant.blogg.se/
Postat av: ANNI från hgb:)

du verkar vara en väligt smart tjej!=)

Min fråga:

1.Har du vänner som du kan lita på?

2.Vet dina vänner om att du är gradvid?

3.Favorit mat?:P

2009-06-16 @ 17:19:31
Postat av: lise

Hej!:) snälla svara på min fråga, vill så gärna veta! haha.. Vilket datum är barnet beräknat att föda?:) kram!

2009-06-16 @ 17:21:00
Postat av: elina 15år

hade du bra betyg i skolan?:)kramkram

2009-06-16 @ 17:21:54
Postat av: Caroline

- Hur har du tänkt göra med skolan?

- Har du vart på mvc, hur gick det?

- När är lillen beräknad att komma?

- Har din och din mammas relation blivit bättre igen än vad den vart när du berättade att du var gravid och skulle fullfölja graviditeten?

2009-06-16 @ 17:22:17
URL: http://carolinedreikant.blogg.se/
Postat av: annii

SVARA SNÄLLA SNÄLLA!:)

1. vad tkr du om Kissie, Kenza, Blondinbella?

2. Kan du inte säga vad du heter?

3 varför visar du aldrig bild på dig själv:)?(du är säkert jättevacker!!

puss o kram ta hand om dig, älskar dig blogg hehe:p

2009-06-16 @ 17:23:27
Postat av: Stephanie

På vilket sätt tror du att ditt barn kommer förändra dit liv? Vilka för- och nackdelar ser du i att ha ett barn?

2009-06-16 @ 17:53:09
URL: http://steephii.blogg.se/
Postat av: fredrika

har du tänkt på något namn till barnet, pojk/flicknamn? :D



lycka till med allt!

2009-06-16 @ 17:55:07
URL: http://fredrikal.blogg.se/
Postat av: sofia

JA FRÅGESTUND =)

2009-06-16 @ 20:41:23
URL: http://onlysofiaslife.blogspot.com
Postat av: Linda

Ser att de frågor jag helst ville fråga är ställda av andra redan. :P

Hm...

Vilken är din Favorit-tv-show?

Vad har du för intressen?





2009-06-16 @ 21:01:50
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Hej!

Kikar in och önskar dig en underbar kväll!



Kram!

2009-06-16 @ 22:22:50
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Elinen

har du funderat på namn till barnet?

2009-06-17 @ 00:36:48
Postat av: Linnea:)

jag undrar om du är tillsammans med killen och vad barnet ska heta.

Vad är ditt favoritpogram,och mat.

Älskar din blogg.

puss!

2009-06-17 @ 13:32:25
Postat av: Anonym

jag undrar vem du föredrar, blondinbella eller KENZA. ? =)

2009-06-17 @ 16:12:32
Postat av: Anonym

Varför är du anonym? Varför lägger du inte ut bilder på digsjälv och så? :)

2009-06-18 @ 13:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0