ett liv föds, ett annat liv försvinner

Varför är det en sånn hysteri om att Michael Jackson dog inatt? Alla dör & försvinner förr eller senare, det är ett självklart faktum. Om 100 år kommer alla vi som lever på jorden att vara döda, ingen mer Britney spears, beyonce eller Madonna, alla kommer försvinna så lär er att leva med det. Visst är det synd & tråkigt att han e borta, men varför börjar vissa gråta över det exempelvis? Läste i något forum där tjejer skrev att dom satt och grät, varför? Ända gången ni bör gråta är när era nära & kära försvinner, då har ni verkligen mitt medlidande, det är förståeligt!

Vila i frid Michael !
Har dock alltid tyckt att han är lite läskig...



Tror han var pedofil & gillade små barn på ett inte så trevligt sätt
om det nu va sant, att han förgrep sig på ett barn sexuellt så förtjänade han & dö!!

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

HEJ SNYGGING! :D

ska vi lägga till varandra på bloglovin? :] <3

2009-06-26 @ 10:34:56
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Lilly

Vackra idolbilder du har här på bloggen.

2009-06-26 @ 13:30:03
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej :)



Hamnade på din blogg av en slump.

Kul med en ny blogg att kolla igenom.

När jag ändå e här så tänkte jag lämna ett litet medelande :)



Hoppas du får en bra helg.



Ett tips föresten.

Vill tipsa om en bloggdesign blogg.

Länken skriver jag där man ska skriva in en länk :)

Ett bra tips om du nån gång e sugen på en design.

2009-06-26 @ 13:30:12
URL: http://smdesign.blogg.se/
Postat av: kajsa - mamma till min underbara Vincent :)

Jag tycker, även om ryktena va sanna, att han verkligen INTE förtjänade att dö

2009-06-26 @ 14:45:05
URL: http://kajsaochvincent.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med kajsa..

2009-06-26 @ 19:27:40
Postat av: Lovisa - mamma till Jonah&Sander

Kanske för att han gjorde grym musik som alla andra senare artister har fått inspiration av? Och även om ryktena är sanna så har ju inte med hans musik att göra. Och varje död är tragisk, det spelar ingen roll att alla dör till slut. Dessutom var han bara 50 år. Jag tycker det är grymt fel av dig att säga att någon annan förtjänar att dö!

2009-06-26 @ 19:53:50
URL: http://jonahsander.blogg.se/
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Det är så klart att han förtjänade att dö om ryckterna var sanna "Kajsa"! Igen pedofil förtjänar att leva, man borde pina dom till döds var enda enn! Och om man då heter Michael Jackson eller Kåre Johansson spelar ingen roll! Förbryter man sig sexuellt på små barn så förtjänar man inte att leva!



Dock tror jag inte själv att ryckterna var sanna=) Jag tror att han var en snäll person och att han har eventuellt blivit miss uppfattad eller så är det föräldrar som ser pengar i det å ljuga om saken och sätter sina barn igenom det hela för ingen ting, det är sjukt vad vissa gör för pengar...



Ps, jag håller med dig! Sorjligt att han dog, men vissa överdriver! Finns dom som inte ens har hört en låt med han som gråter bara för att... Larvigt! Det är så klart sorligt att en så ducktig människa ska dö, men så sorjligt att jag vill gråta över det? Nej. Gråter det gör man över dom man känner, alla ska vi dö en gång, thats life!

2009-06-26 @ 21:55:41
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anledningen att folk är ledsna är för att dom följt han i förmodligen hela deras liv. Och det känns då som om man känner personen, och har sympati för personen. Helt förståligt. Du kan absolut inte veta vad som hänt och vad som inte hänt. Det är ganska vanligt att folk anklagar kända människor för sånt eftersom dom får sjukt mycket pengar för det. Det har hänt hur många ggr som helst och det finns oftast inte bevis på att det hänt, vilket det heller inte finns i detta fallet. Du har ingen rätt att dömma. Du får tycka vad fan du vill men skriv inte på ett sådant respektlöst sätt om någon som precis har dött. Inte ens pedofiler förtjänar att dö EFTERSOM dom är väldigt sjuka människor. Ingen väljer att vara pedofil. Nu tror jag att detta bara var falska anklagelser för att tjäna pengar men i vilket fall som helst förtjänade han inte att dö. Väldigt väldigt omogen kommentar. Håll sånt för dig själv det är respektlöst, dumma fjortis.

2009-06-26 @ 22:37:59
Postat av: Anonym

Idiot

2009-06-27 @ 00:45:39
Postat av: Jennki

Troligen blev han aldrig vuxen, tänk på att hans barndom försvann helt och hållet. Tänk själv att inte få chansen vara barn (för även om du är gravid och just nu minderårig har du ändå haft en barndom), nog kan det bli att man försöker vinna tillbaka den senare.



Och förresten förtjänar inte pedofiler att dö, dom förtjänar att ruttna bort i ett fängelse utan el :)

2009-06-27 @ 01:56:24
URL: http://janehayworthsgunslinger.blogg.se/
Postat av: choquitaa

Jag tror inte på anklagelserna och människan gjorde grym musik. Folk ska vara tacksam över en person som har inspirerad så många andra!

2009-06-27 @ 07:27:46
URL: http://choquitaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

De gråter förmodligen för att de växte upp med honom. Du är så pass ung att du kanske inte kände av det i samma utsträckning som vissa andra. För många betydde hans musik allt, och då tycker jag att man har all rätt att gråta. Jag blev jätteledsen och fick rysningar när jag läste rubrikerna, för när jag var barn så var han en av mina stora idoler.



Och, ingen människa förtjänar att dö. Verkligen inte, hur hemska de än är. Livslångt fängelsestraff, tortyr, ja, men aldrig att dö. Och jag tror bara att det var falska anklagelser, då han var en av de rikaste och folk kan göra verkligen vad som helst för pengar.

2009-06-27 @ 10:59:44
Postat av: safa

Man har ju vuxit upp med hans musik. Mj har inspirierat måånga artister. Kolla på 50cent, kanye west och alla dom där, de HAR BLIVIT INSPIRIERADE av MJ.

Även om han var pedofil tycker jag inte att han förtjänade att dö. Han är fortfarande en människa med samma rättigheter som alla andra. Han kanske ångrade de sexuella övergreppen han gjorde mot barn? vad vet du? Jag tror mest på att det är rykten. De har ju sagt att han tappat sin näsa för att han opererat den så många gånger, att han har opererat sig vit? Fast egentligen hade han en sjukdom som heter vitiligo. Sen sa de ju också att han har blivit muslim? Medierna har gjort allt för att blåsa alla hans fans och det verkar som att många har gått på det också.

2009-06-27 @ 11:11:31
Postat av: Anonym

michael jackson var ett underbarn, ett musikgeni och en stor talang! han var grymmast genom tiderna, han kommer alltid leva vidare i andra människors ögon och genom hans musik..

2009-06-27 @ 21:08:04
Postat av: Sara

Jag håller med "Lovisa - mamma till Jonah&Sander".

2009-06-28 @ 12:44:57
URL: http://bonabruden.blogg.se/
Postat av: Tricis

Rykterna var inte sanna, han friades på andra rättegången och på första så fick hans familj 20 milj dollar för att det var falskt. Michael hade det inte lätt med alla rykten. Han var och kommer förbli en KING OF POP!RIP

2009-07-08 @ 10:13:54
URL: http://tricis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0