"Du har blivit tjock"

Fick just höra av en fräck liten skit till kille här på jobbet att jag har blivit tjock. " Vad tjock du har blivit,har du käkat för många chockladbollar från godisautomaten, höhö" sa han. Eftersom vi har en sånn här på jobbet. "Nej jag är gravid " sa jag med en stolt röst och gick därifrån medans kan ropade ""skiit kul" efter mig. Jävkla pantade pantflaska , trodde ju antagligen att jag skämtade med honom, lär ju bli chockad när han ser mig med min ballongmage om några månader, haha. Sug på den du!

Jag har faktsikt aldrig förstått mig på de människor som har mage att slänga ur sig fräcka kommentarer om andra utan att skämmas eller tänka sig för. Jag skäms åt dessa människor faktiskt. När någon exempelvis slänger ur sig att "vad fult ditt hår blev, du passar inte i lugg" eller "oj vad tjock du har blivit" som killen på jobbet sa till mig. Jag tog däremot inte åt mig eftersom jag hade min orsak men det visste ju inte han utan han bara vräkte ur sig det ändå. Ni som är såhär, skäms ni inte? Lär er att bete er, det finns faktiskt dom som tar illa upp. Visst är det bra att man kan vara uppriktig & ärlig men det finns faktiskt en gräns som många passerar utan att tänka på det. Usch det gör mig verkligen irriterad.

Sen är jag arg & irriterad förövrigt också. Jag har världens huvudvärk alvedon har slutat hjälpa och jag har sovit alldeles för lite de 3 senaste nätterna. om två timmar slutar jag jobbet då ska jag raka vägen hem till sängen, fyfarao vad skönt de ska bli, även att slippa de satans elaka kunderna!

Antar att det inte är min dag idag!


Längtar redan tills undret skaploppa ut, dock kommer det bli hus i helvettet när jag inte kommer få mina 10 timmars sömn när bebisen är nyfödd, åh det kommer göra så att jag går i tusen bitar, jag måste sova mycket för att fungera!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hade en kompis som va så hon sa alltid saker som sårade en utan att tänka sig förm har kasnke o göra med en dålig uppfostran att dom inte lärt sig hur man beter sig mot andra..!

2009-06-12 @ 14:32:55
Postat av: Anonym

Förstår hur du känner. hatar såna dagar.

2009-06-12 @ 15:08:38
Postat av: Viola

Man kan få tur också, min bebis sover åtta timmar varje natt, hade jag aldrig trott innan utan jag var beredd på ett helvete men så blev det som tur väl var inte:)

2009-06-12 @ 15:15:42
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Anonym

snäll kille >.<

2009-06-12 @ 15:19:25
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: Enna

Viola, vad underbart vilken tur du hade! Min pojk han vaknar titt som tätt så har inte lika tur :( !

2009-06-12 @ 15:21:49
Postat av: Emil

hahaha men gud va elak han va, lät lite kul faktiskt xD

2009-06-12 @ 15:22:30
Postat av: Henrik

Hej, jag har läst din blogg på sistonde väldigt pö om pö och jag ber dig verkligen ta och tänka om innan du så här tidigt beslutar dig om att bli mamma idag, det finns ett liv där efter. Du vet inte vad du kommer att gå miste om

- vänner ?

- festandet ?

- ungdoms livet ?

- körkortet ?

- ja, det finns då säkert mycket mer





Tänk dig för innan du beslutar dig för något. Just nu kanske det kan vara kul, men hur är det sedan efteråt ?? TÄNK !

2009-06-12 @ 16:04:01
Postat av: choquitaa

Jag tycker att det angår inte folk att kommentera om man är fet, ful , konstig frissa eller vad fan som inte passar på en. och absolut inte ska en kille på jobbet kommentera så, inte för att överdriva men håller han på så, så kränker människan dig faktiskt och du har allt rätt i världen att säga det till din chef och se till att det upphör. Han kanske må finna det roligt, men på en skit dag som alla har då och då är inte roligt att höra "gud vad fet du är " eller nåt liknade kommentar.



Hoppas det kommer tillbaka på han och han straffas för sina idiotiska kommenterar :P



Självklart kan man fråga, men veta vart gränsen går!

2009-06-12 @ 16:45:12
URL: http://choquitaa.blogg.se/
Postat av: Pilstyrarna

Vad väljer du en vanlig dag på stan - rulltrappa eller vanlig trappa?

http://pilstyrarna.blogg.se

2009-06-12 @ 17:12:06
URL: http://pilstyrarna.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Håller med. Varför vara elaka?



Om du har tur får du en bebis som min. Hon har alltid sovit hela nätter. Ja, ibland vaknade hon och var hungrig. Och då ammande jag henne i sängen. Men nu sover hon hela nätter rakt igenom!

2009-06-12 @ 17:43:54
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

"Hej, jag har läst din blogg på sistonde väldigt pö om pö och jag ber dig verkligen ta och tänka om innan du så här tidigt beslutar dig om att bli mamma idag, det finns ett liv där efter. Du vet inte vad du kommer att gå miste om

- vänner ?

- festandet ?

- ungdoms livet ?

- körkortet ?

- ja, det finns då säkert mycket mer





Tänk dig för innan du beslutar dig för något. Just nu kanske det kan vara kul, men hur är det sedan efteråt ?? TÄNK ! "



Men lägg av de va väl dåliga ursäkter iallafall. Jag tycker nog att ett barn är bättre att lägga sitt liv på än att supa.Man kan fortfarande träffa sina vänner och ta körkort. O de är ju ingen omöjlighet att få barnvakt om man skulle vilja ut nån gång. Barn är en bra sak, inget hinder.

2009-06-12 @ 19:27:31
URL: http://emmawenchehelen.blogg.se/
Postat av: Ynis

håller med emma, går man miste om vännerna är de ändå inga riktiga vänner, körkort osv kan man ändå ta sen. Och man föredrar väl fan att rädda ett liv framför att FESTA? :S

2009-06-12 @ 21:15:41
Postat av: jennie

Det är inte bra & äta alvedon när du är gravid !

2009-06-16 @ 02:30:22
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0