Drömmar är inte alltid något man önskar sig



Ja nu har jag vaknat igen, sov i 2 timmar till men nu får det vara nog för annars kommer jag att få ångest om jag sover bort hela dagen. Jag drömde väldigt konstiga drömmar blandannat att jag var tillsammans med mitt ex (pappan till barnet) och att han var otrogen mot mig med tjejen han var ihop med före mig, jag kom på dom i sängen och fick se allt mitt framför ögonen på mig, Det gjorde så verkligt ont i hjärtat och det krossades i tusen bitar. Ja började slå tjejen och n säga att hon var en falsk subba eftersom hon hade försökt bli vän med mig (vilket hon har försökt på riktigt) och nu ser jag det här. Sen började jag slå på mitt ex och sa att jag hatade honom.. Jag grät så mycket att allt kändes så verkligt, varenda tår och varje ord. Sen vaknade jag helt kallsvettig och insåg inte förens många minuter senare att det var en dröm. Jag låg kvar i sängen och var fortfarande arg och ledsen för att han hade gjort så, men det hade han ju inte för det var ju bara en dröm, visst är det sjukt? Har ni också kännt så någon gång? En annan gång då jag drömde att någon försökte mörda min lillebror och jag grät i sömnen, när jag sedan vaknade till så fortsatte jag att fälla tårar många minuter till trots att jag redan hade insett att det var en dröm.. Kanske sitter känslorna kvar trots att man har vaknat eftersom man fruktar detta?

Nu ska gå till ICA och köpa mig något gott & sen plugga klart det allra sista, för imorgon gäller det!

Kommentarer
Postat av: aNNA

så har de hänt för mig också. tror de beror på det du säger... : P

2009-06-04 @ 17:47:17
Postat av: Angelica

När du hela tiden skriver (pappan till barnet) - Betyder det att du behåller livet i magen då eller?

2009-06-04 @ 18:10:11
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Emelie

men kan ni sluta tjaaataaa shiitt! Hon ha ju sagt att hon ska berätta!!! Kanske skriver hon så för att folk ska förstå vem hon menar eller hur :o ?

Hoppas vi snart får veta, kram på dig!

2009-06-04 @ 18:15:36
Postat av: sanna engström

tycker det är helt sjukt hur du kan ha en blogg där du vill att folk ska påverka ditt beslut? bara du kan veta vad du vill göra. jag önskar dig all lycka till. kram

2009-06-04 @ 18:18:35
URL: http://sannaengstrom.bloggagratis.se
Postat av: emma.

snälla berätta nu vad du har gjort för besult!! jag slutar läsa din blogggggg, den e boring ju:(( kram loveu

2009-06-04 @ 19:02:33
Postat av: Hege - Mamma i Augusti!

Oj, jag hadde visst bara fått før mig att du skulle beholla barnet, för nu när jag tänkte kolla efter innlägget enn gång till så fattade jag att det har du facktiskt aldrig skrivit=P

Förästen så ska du inte skriva ditt beslut i bloggen bara för att alla tjatar, men jag tror kanske att du tappar läsare om du väntar för länge, alla undrar ju=)



Annars vill jag bara säga att om du ska gå gravid så kommer du ha dom sjukaste drömmarna du kan tänka dig! Jag har drömt allt från att barnet kommer ut som en 4 åring till att jag har haft sex med min kussin (som förövrigt är en tjej)! Denna drömmen var nog helt normal! Det har jag också drömt, men inte jusst det med ex eftersom att jag inte vet vem min sambos ex var(tacka gudarna för det, eftersom att jag nog är jordens svartsjukaste!) men jag har drömt att han har varit otrogen upp till flera gånger=P Pluss att jag har drömt att han ville ha trekant han, jag och en annan tjej och jag gick med på det!!! Det skulle jag värkligen aldrig göra på rigtigt!=P

Han har massa konstiga drömmar han med! Han har drömt att det första bebisen gör när den kommer ut är att kolla på honnom å roppa "pappa!" haha, sjukt kul=P



Men nu ska jag äta vatten melon eftersom att du fristade mig!=) Kram kram! P.s bra att du berättade för din mamma, även om jag hoppades på att hon skulle vara lite mera förståendesfull ovanför dig, som du sa så var hon ju en ung mamma också!

2009-06-05 @ 04:42:51
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0