Dom stänger mig ute


Jag är så fruktansvärt förbannad just nu, så ledsen & besviken på min familj att det inte är klokt.. Idag är det ju sveriges nationaldag och vi här hemma skulle fira det med att åka iväg till en jättefin park som ligger några kilometer ifrån där vi bor & grilla, där skulle det även ha annordnats någon cirkus & annat skoj,främst för barn då men eftersom jag har en lillebror på 9 år så blir det altid roligt. Hur som helst så fick jag höra Mamma & hennes man prata om det igårkväll och min lillebror kom springandes in till mitt rum & sa "Imorgon ska vi gå på cirkus och sen ska vi grilla , ska du följa med" .. Den enda informationen jag hade fått var d¨å ifrån min lillebror, jag kollade frågandes på min Mamma och väntade på en "inbjudan" ifrån hennes håll men hon kollade bort och började pyssla med annat. Så jag struntade i det och gick in till mitt rum igen, tänkte att jag ändå skulle få följa med imorgon.. Så imorse när jag vaknade vid ungefär tolvtiden så är ingen hemma, ingen lapp, ingenting finns liggandes. Men det behövdes inte, för jag fattade hela grejen på en gång, dom hade ju självklart åkt utan mig. Tack mamma, tack!

Inte nog med att jag gått igenom rätt jobbiga saker i livet som Mamma mestadels vet om och då tänker jag att hon om någon person borde förstå mig att jag just nu har det jobbigt, istället för att stötta mig så stöter hon praktiskt taget bort mig, och det är de som gör mig förbannad.. Vad tänker du med kvinna? Orkar egenltigen inte ens bry mig men det är klart att det tar på en när ens egen Mamma gör så mot en. Jag ska sätta mig på träningscykeln som vi har här hemma och svettas bort min aggrition..

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Cassie

det är nog för att hon inte vet vad hon ska göra eller säga. Hon är i chock och vet inte hur hon ska göra, så blir allting fel. Men det kommer snart gå över.

Stå på dej tjejen !:)

och skriv gärna hur det gick när dom kom hem :)

2009-06-06 @ 15:41:30
URL: http://casshi.blogg.se/
Postat av: Viola

Ush vilken dålig och omogen stil av din familj att göra så :/

2009-06-06 @ 15:59:17
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad taskigt gjort..

2009-06-06 @ 16:42:27
Postat av: Anonym

ta fan o skyll dig själv ju, du lyssnade inte på din mamma,du borde göra abort !

2009-06-06 @ 18:00:43
Postat av: Anonym

taskigt av din mamma

hon ändrar sig nog om ett tag

hon måste nog bara acceptera de själv först

ge henne tid, även fast de e jobbigt

så blir de nog bra

Hon blir nog sig själv och accpeterar dig när du har fått barnet

stå på dig säger jag bara ! :D

2009-06-06 @ 18:28:04
Postat av: Hege - mamma i Augusti!

Hon kommer nog att ändra sig snart, hon är nog bara chokad för även om det inte är hon som bär på ett barn så har hon bärt på dig en gång och aldrig någosinn skulle hon väll kunna tro att du skulle bli mamma själv en dag=)

Det kommer nog att gå över även fast det känns jobbigt jusst nu, hon kommer snart ändra sig=)



Och till den dära "skyll dig själv" kommentaren så vill jag bara säga att det var omoget sagt, varför ska hon lyssna på sin mamma? Är det hennes liv eller hennes mammas? Att du säger så när hon har gjort sitt val gör mig förbannad, hennes val och ingen annans! Ännu mera larvigt att du inte ens kan lämna namn! PATETISKT!

2009-06-06 @ 19:00:00
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: Denise

Struta i hennes betende följ dina drömmar hon kommer att förstå dig i ditt beslut även om det kommer ta tid Håll ut dom ljusa tiderna kommer för alla Älskar din blogg lova att aldrig sluta blogga <3 Ha det bäst och lycka till med allt :)

2009-06-06 @ 19:05:30
Postat av: Nova

Har du lust att avslöja vem du är nu nör ditt beslut är taget Ha det bra och lycka til i framtiden din blogg är guld värd. <3

2009-06-06 @ 19:07:36
Postat av: Ela

Lyssna gumma jag förstår att du har det väldigt jobbigt just nu, men försök att förstå din mmam också..hon tror att när hon ignonerar dig kommer du att göra abor..snart kommer hon att inse att hon har fel! JAG STÖTAR DIG puss och kramm

2009-06-06 @ 19:53:42
Postat av: Elina

Du är helt grymt skön älskar bloggen <3

Din mamma kommer förstå dig tillslut, men ge inte upp det tar tid och kommer vara jobbigt för dej men du är stark det märks. Käpa på och oroa dig inte vad andra ska tycka om ditt beslut.

Ditt liv dina beslut!

Pussss <3 kämpa kämpa! Hejarpådej!

2009-06-06 @ 21:42:42
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

stå på dej! Gillar verkligen din blogg! och du har gjort rätt val! <kram

2009-06-08 @ 17:48:17
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Emelie Edwinsson

Taskig mamma.

Jag tycker att du gör rätt som behåller barnet. Låt ingen slå ner dina drömmar och låt ingen övertyga dig att du gör fel.

Du gör rätt. Keep it up :)

Kram en som nyss hittade din blogg :)

2009-06-10 @ 21:56:49
URL: http://www.kristentonaring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0