9 veckor + 5 dagar

Jag är i vecka 9 plus 5 dagar (dvs lite mer än 2 månader) just nu och det känns väldigt overkligt, men samtidigt kul! Nu i vecka 9 så har det såkallade embryot blivit till ett foster i min mage, tänk att jag, lilla jag - går och bär på ett foster i magen, amazing! Börjar undra när jag kommer att inse att jag är gravid, kan fortfarande inte fatta det, jag ska ha barn!

Jag hade ingen aning om vad
som hade utvecklats i min mage
förens nu, jag blev chockad, LÄS själva!




Helt sjukt otroligt vad mycket som har hänt på så kort tid, såg att det var några som skrev att "gör abort, de är bara en cell som inte bildats till något än, hjärtat börjar slå i vecka 12 osv" Men så är det inte, redan i vecka 6 så börjar den lilles hjärta slå sina första slag, så jag lär nog tro på riktiga källor nästa gång. Jag kommer att uppdatera om vad som sker för varje vecka som kommer, det kanske blir kul för er att läsa & det blir även nyttigt för mig som blivande Mamma att vara kunnig om mitt blivande barns utveckling!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! :) va roligt

2009-06-06 @ 02:45:05
Postat av: ellie

hej. grattis till barnet. du har det absolut underbaraste som finns framför dig. lite info bara, du ät inte i vecka 9, utan i vecka 10. du har gått ni fulla veckor plus 5 dagar, det betyder att du nu är i vecka 10 och går in i vecka 11 om några dagar. lycka till!

2009-06-06 @ 08:33:59
Postat av: Sofie

En så fin och ärlig blogg du har, du skriver jättebra.

grattis till bebisen :)

2009-06-06 @ 10:23:47
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: diasz - 17 år och blivande mamma

grattis :)

2009-06-06 @ 11:17:39
URL: http://diasz.blogg.se/
Postat av: Cassie

Gud, jag kan inget annat än att gratulera. Och jag vart så glad när du skrev att du skulle behålla barnet. Ett liv är alltid ett liv, och du kommer självklart tänka mycket på hur du ska försörja barnet, men dina föräldrar kommer stötta dej. Det är ingen fara.



Kärlek till dej tjejen !

HOPPAS ATT ALLTING GÅR JÄTTEBRA OCH ATT DU OCH DITT LILLA BARN BLIR LYCKLIGA TILLSAMMANS !

2009-06-06 @ 12:23:11
URL: http://casshi.blogg.se/
Postat av: sabina

Grattis! Min kompis fick precis reda på att hon va gravid med sitt andra barn förra veckan. Ska bli underbart att få vara med om ett till mirakel som växer hihi! :D

2009-06-06 @ 13:53:09
URL: http://www.bidas.se
Postat av: Anonym

jag började läsa din blogg igår och läste igenom alla inlägg och nu prenumenerar jag på din blogg via bloglovin. Jag måste bara säga att du är stark och att jag önskar dig och ditt barn allt bra i livet!

2009-06-06 @ 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0