20 ÅRS KALAS!

Nu är det 20 års kalas här hemma, jag har varit med & dekorerat med ballonger & donat i köket med mamma, ja vi har äntligen börjat prata lite mer nu. Den skyldige som fyller år är min låtsasbror, dvs min låtsaspappas son. Jag har inte köpt någon present till honom och visste heller inte ens om att han fyllde år idag, men varför ska jag ens bry mig? Han är en liten skit som inte ens förtjänar ett grattis ifrån mig. Varför? Jo för att han är en riktig tjuv. Han har snott ett X antal saker ifrån mig när han bodde här hemma som exempelvis mp3 spelare, pengar & mobil. Därför tycker jag inte att han förtjänar ett skit ifrån mig, men snäll som jag är så vet jag att jag kommer gratta honom och fake smajla, sånn är jag..

Och nej han bor inte hemma längre... men eftersom han är ett väldigt problembarn så har han ställt till det mellan sig & sin tjej så ja hon har sparkat ut honom. Så min kära mamma annordnar lite partaj här hemma, hon är för gullig. Men ja vad kan man säga om honom egenltigen? Sådan far sådan son! Usch..

Tårta väntar nu, kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det med mobilen och datorn och vad det var som vart stulet. fick du tillbaka? :)

2009-06-09 @ 18:54:16
Postat av: Anonym

och hur gick det med pappan ? :P nyfikna läsare haha :)

2009-06-09 @ 18:55:06
Postat av: Anonym

herregud..

2009-06-09 @ 21:28:11
Postat av: Anonym

idiot!!!

2009-06-09 @ 21:29:07
Postat av: Cella

skyldiga ? :O

2009-06-09 @ 22:07:25
URL: http://noyouno.blogg.se/
Postat av: Äna

dum kille, han förtjäna då inte de!

2009-06-10 @ 00:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0