Var bara tvungen..

Var bara tvungen att få yttra mig om denna papiljon, nämligen Lady gaga, jag diggade henne starkt förra sommaren, hennes bodys hon matchade så snyggt med klackar och hennes coola moves och sång. Det  var nästan så att jag skrek halsen av mig själv förra sommaren i kungsträdgården då hon uppträdde i the voice 08. Men nu har hon bara gått för långt. Det tröjde inte långt förens Lady gaga insåg att det krävdes mer än hennes bodys för att bli unik, känd och framgångsrik. Nu senast dök hon upp i en dräkt av grodor i en pratshow, ja unik är hon ju iallafall. Dock känns det bara som att hon är ute efter uppmärksamhet men unik har hon åtminståne lyckas bli, du har blivit floppad Lady G!

FLIPP

Snygg,cool unik & framggångsrik!




FLOPP

Sorglig, psykad & floppad!




Kommentarer
Postat av: Lynn

Men lyssna på hennes nya låt (vet inte när den kommer till Sverige) papparazzi, den är super:) Och Alexander Skarsgård är ju med i videon, yummie:)

2009-07-23 @ 08:19:52
Postat av: Anonym

Herregud du tog just priset, du blottar brösten framför din lillebror?! Han e väl ändå inte 6 år längre utan kring 19-20 år? Du är ju för pinsam. går du omkring naken framför din bror och familj, skam skam skam! Du har ju fasen lite spanskt blod i dig, lite vett i din hjärna borde du väl ändå ha trots ditt fejkblnderade hår...



ska du prata om skam? 17 och gravid för 2 gången!

du är säkert en liten hora som knullar runt med alla

och inte förstår vad skydd innebär!

sorgligt!

2009-07-23 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0