ung mamma

Jag fashineras av unga mammor, ser upp till dom och inspireras av dom. Om mindre än en timme ska jag ta bussen till södertälje, ska åka och träffa min tjejkusin som jag nyligen tagit kontakt med igen efter många år. Hon är 21 år och har 2 barn, fick sin första när hon var 17 år och har klarat det galant, trots att det har funnits både upp och ner gångar som ung mamma så har hon klarat det, det är viljan som räknas, därför vet jag att jag kommer lyckas. Hennes barn är så otroligt söta, en liten flicka på 4 år och en pojke på 3 år, kameran åker garanterat med, vi får höras senare kära läsare!

Kram!

Kommentarer
Postat av: jenny

varför berättar du inte vad blödningarna var förnågot?

hade också blödningar i början av graviditeten, men det var inget farligt. är i v. 26 nu :)

2009-07-08 @ 20:52:06
Postat av: Anonym

men va fhaan

kan du berätta hur fhan dt gick när du snakka m din fucking pappa. helt irriteard. söker din blogg hela fucking tiden. men du skriver ingenting hur dt va m din pappa



den är så jävla bäst !

älskar dej <3

2009-07-09 @ 04:24:45
Postat av: Towe

Berättade du för din pappa om graviditeten? Och vad sa din barnmorska om blödningarna?

2009-07-09 @ 12:20:22
URL: http://towelina.blogg.se/
Postat av: Tezz

Hoppas att ni får en riktigt trevlig dag! Att vara ung mamma har verkligen sina fördelar tycker jag som själv är en.

2009-07-09 @ 18:09:10
URL: http://www.metrobloggen.se/svenssonliv
Postat av: chelise

fin blogg! :)



ha det bra /chelise

2009-07-09 @ 18:19:54
URL: http://chelise.blogg.se/
Postat av: Anonym

för att hon e så fucking efterbliven, DÄRFÖR

2009-07-09 @ 21:50:59
Postat av: bellaahkarlsson :)

jag förstår verkligen inte hur folk kan påstå att unga mammor är sämre än dom som skaffar barn runt 25, unga mammor är lika bra det, lycka till förresten ! :)

2009-07-10 @ 00:48:07
URL: http://karlssonb.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte skriva om hur de gick med din pappa och me blödningarna? (:

2009-07-10 @ 00:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0