söndagsmys!

Jag och min vän Natta kände oss uttråkade så vi gick ner till Konsum och köpte hallon,mjöl & margarin, kan ni gissa vad vi ska göra? Hallonpaj såklart! Yummi! ;) Till det har vi även köpt vaniljglass och hyrt en film - Mys söndag med andra ord!



KRAM!



Föresten jag börjar bli lite trött på er som tror att mitt liv och mina val angår er, det är okej att ni ger mig råd och tycker till men tyck inte till utan fakta! Ni anar inte hur mycket jag har trappat ner med rökandet, jag har gått från att röka ungefär 1 paket om dagen till att röka 1-2 ciggaretter om dagen, det är en himla stor förbättring om ni frågar mig. Vissa dagar röker jag inte alls, men när jag känner mig stressad/deppig så kan det hända att jag tar en ciggarett, men för det mesta motstår jag, så keep your mouth shut om ni inte vet hur det exakt ligger till. Jag är ledsen att jag blivit så bitter men det kan bli så ibland. Det är endast riktat till er som säger att jag "röker & dricker " utan att ens veta hur det ligger till. Jag dricker inget alls längre och röker gör jag då och då, väldigt lite dock!

Kommentarer
Postat av: Popstickel

ta o skriv då om att du har trappat ner kvinna!

Skriv att du kääääämpar!!!!

btw det ser jävlit goott ut :P fan sugen på det med.



kram!

2009-07-12 @ 20:57:22
URL: http://popstickel.blogg.se/
Postat av: Angelica

Trappat ner eller inte. Du är fortfarande rökare vilket inte bara förpestar och förkortar ditt liv, utan även den dom bor i din mage och försöker utveckas till en bebis.



Och visst borde inte din pappa ha gett dig en örfil. Våld är aldrig okej, men du kan inte tro att ditt blivande barn kommer må bättre av att sakna en faderskapsfigur i sitt liv... Varken en pappa eller morfar...

2009-07-12 @ 21:59:13
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är jättebra att du har trappat ner, men sluta röka helt, ja, lätt för mig att säga, men du förstår nog själv också att det är bäst så, for the baby and you :) Ha det bra!

2009-07-12 @ 22:48:03
Postat av: robiN

du borde sluta röka helt!

2009-07-14 @ 15:10:09
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: jenny

om du bara röker 1-2 cigg om dagen kan du lika gärna sluta helt.

2009-07-16 @ 18:10:12
Postat av: Alexandra, mamma till Angelina

jag tycker att man bara kommer med dåliga ursäkter när man säger att man inte kan sluta röka helt när man är gravid. jag slutade så fort jag fick veta att jag var gravid. jag skiter fullständigt i om man röker och förstör sig själv, men när man bär på ett barn, som inte kan försvara sig så är det bara så fruktansvärt fel. om du älskar ditt barn kan du sluta röka. punkt.

2009-07-19 @ 12:13:36
URL: http://limeskalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0