sluta gör reklam för era bloggar!

Nu har jag suttit och raderat en handfull rad med kommentarer där ni spammar eran bloggadress, varför gör ni det? Tror ni att folk fångar intresse till eran blogg när ni skriver den 32 gånger på raken efter varann? Nej, ni borde hitta ett bättre sätt till att fånga besökare än att spamma. Från och med nu kommer jag radera all spam reklam ni skickar om gratissajter, tråkiga bloggadresser ingen ändå kommer klicka på och liknande reklam. Jag godkände dom i början men när jag får samma spam av samma person och samma ip nummer som jag just nu börjar bli trött på så tappar jag tålamodet, jag har vettigare saker att ta itu med just nu än att sitta och ta bort dumma kommentarer, skärp till er!

LÄS OM DENNA TJEJ WWW.BLABLA.BLOGG.SE
LÄS OM DENNA TJEJ WWW.BLABLA.BLOGG.SE
LÄS OM DENNA TJEJ WWW.BLABLA.BLOGG.SE
 LÄS OM DENNA TJEJ WWW.BLABLA.BLOGG.SE


Får ni lust att klicka er till en sådan sida? Nej knappast...


Kommentarer
Postat av: mj

uppptadera lite mera , älskar din blogg!

väldigt intressant :D klickar på bloggen 24/7 fan !

2009-07-24 @ 17:05:59
URL: http://danceholic.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller helt med. Fruktansvärt onödigt att skriva så eftersom nog de flesta normala människor finner de irriterande och inte vill kolla.

2009-07-24 @ 18:38:15
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera nån jävla gång då. Fejk fejk fejk!

2009-07-28 @ 14:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0