PÅ BARA 2 DAGAR...

...har jag skrapat ihop till mer än tusen poäng!

Jag älskar verkligen gratis sidor, att få presentkort och prylar genom att betala med 0 kronan är inget jag tackar nej till! För några dagar sedan skrev jag om en ny gratis sida som tillkommit i gratisvärlden vid namn gratis-fashion där man samlar poäng och sedan växlar in poängen mot presentkort,parfymer & märkesprylar. När jag blev medlem hade jag 20 poäng, idag, två dagar senare har jag 1093 poäng. Jag har varken handlat något eller värvat många personer och ändå har jag lyckats få en så stor summa poäng. Hur har jag fått poängen?



Ja ni ser, genom att delta i tävlingar,bli medlem på olika gratis sidor, anmäla mig till nyhetsbrev & besöka hemsidor så har jag fått den stora summan poäng. Vill ni också bli medlemgratis-fashion och samla poäng som ni sen växlar in mot presentkort och märkesprylar? Klicka då på min länk och få 20 extra poäng gratis. Har du facebook får du även 90 poäng extra, titta bara på översikten ovan så har jag fått 90 poäng eftersom jag har facebook! Lovely!



Alla fält som jag markerat med grönt är gratis metoder för att tjäna poäng till ditt presentkort/pryl. Det som är markerat med rött är det som kostar pengar, är du en internethandlare? då kan du shoppa som du brukar göra på internet och samtidigt få poäng för det du handlar! Är du inte sugen på att handla något för att få poäng så kan du välja gratis alternativen som är markerade med grönt.

Bli medlem HÄR! Lycka till! =)


Kommentarer
Postat av: Iza

Jag ska nog testa mej sidan fastän jag inte brukar vara ett fan för gratissidor för jag tycker de verkar så segt att samla ihop allt.. Men allright, du får de att se helt okej ut! :D

Lycka till med babyn sen btw!:)

2009-07-10 @ 14:49:37
URL: http://izalinnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska också testa det. Det verkar var bra. Gratis är alltid bäst :)

2009-07-10 @ 16:17:49
Postat av: Anonym

om du börjar blogga på den sidan får du 200poäng för varje inlägg bara så du vet

2009-08-15 @ 01:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0