nu åker jag hem!

Nu åker jag hem till min kära hemstad och mor, har saknat henne, men främst har jag saknat min lillebror. Han stöttar mig alltid genom allt och står altid vid min sida. Bara 9 år men ett jädrans geni med ett stort hjärta om ni frågar mig. Igår träffade jag föresten min Pappa, Mamma hade ringt och berättat att jag är gravid så han visste redan om det innan vi skulle träffas. Han försökte övertyga mig, som många andra redan gjort att göra abort men när jag sa vilken vecka jag var i och att det är försent att göra abort nu så blev han tyst, lär er att leva med detta mina nära och kära, det är ett beslut jag redan har tagit långt tillbaka, jag ska bli Mamma och jag är stolt över det också. Nu åker jag in mot centralstation och köper mig en tågbiljett!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Haaniis

LÄS MIN BLOGG



HTTP://HAANIIS.BLOGG.SE/



HTTP://HAANIIS.BLOGG.SE/



HTTP://HAANIIS.BLOGG.SE/



HTTP://HAANIIS.BLOGG.SE/



HTTP://HAANIIS.BLOGG.SE/



HTTP://HAANIIS.BLOGG.SE/



HTTP://HAANIIS.BLOGG.SE/



HTTP://HAANIIS.BLOGG.SE/



HTTP://HAANIIS.BLOGG.SE/



HTTP://HAANIIS.BLOGG.SE/



HTTP://HAANIIS.BLOGG.SE/

2009-07-22 @ 10:23:59
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Vilken vecka är du?

2009-07-22 @ 12:30:16
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kul att du kommenterar i Peyres blogg om hur pinsam osv osv hon är, bara för att hon solar toplles. Ta en titt i spegeln flicka lilla o granska dig själv ett ögonblick..undra vem som är pinsam, omogen osv osv...get real

2009-07-22 @ 13:58:08
Postat av: Jessy

Hon är ju pinsam ju. Helt respektlös att sola sådär. Det är vad jag tycker iallafall. Håller med dig tjejen i det du skrev.

2009-07-22 @ 15:46:33
Postat av: Anonym

den 17 juli skrev du att du var i vecka 16, 15+3. Och den 21 juli skriver du att du sagt till din pappa att det är försent att göra abort. Inte då, man kan göra abort enda in i vecka 18!!! Så det så jävla fejk!!!!!!!!!!

2009-07-25 @ 13:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0