släng er i väggen!



   Varför går ni in på min blogg och läser dag ut och dag in om mig och mitt liv om ni ändå tror att allt jag skriver är påhitt? Ni kritiserar mig i mitt skrivande och tänkande och lägger det som en grund till att jag ska vara en bluff? Ni tror att jag snor andras magbilder och att det inte är jag på mina bilder men lägger heller inte någon närmare grund till varför.



  Okej jag kan förstå att ni äldre Mammor tycker att det är skrattretande att läsa om mig när jag, som ni så fint uttrycker: gör bort mig, beter mig omoget och agerar iq fiskpinne, men jag ska säga er kära individer att det är NI som är dom dumma och blåsta då ni glömmer att jag bara är 17 år och inte en blivande mamma på 27, man lär sig nya saker varje dag!


Varför yttrar ni er om något ni inte vet? Ni är tvärsäkra på att jag är fejkad för att jag beter mig konstigt (?) jag måste ha missat i användarvilkoren här på blogg.se att man måste uttrycka sig på ett visst sätt för att bli trodd. Ni ger inte konstruktik kritik till erat tänkande och har heller ingen grund, ni bara påstår. Och kanske främst av allt så glömmer ni bort att detta är min blogg, jag skriver om vad jag vill och hur jag vill.


Till er som tror att jag är fejkad , till er kära människor har jag en lösning, Sluta besöka min blogg! Då blir vi nog alla nöjda...!

Kommentarer
Postat av: Issa

TYVÄRR, så heter det konstruktiv inte konstruktik

2009-07-19 @ 00:59:54
Postat av: Hege - Mamma i August!

Låt folk tro vad dom vill... Jag tror dock inte att du ær fake... Du lægger ju upp bilder ganska ofta nu och jag ser inte en antydning till att det inte skulle vara du på bilderna faktiskt...

Å så tror jag att du skriver vissa saker bara før att provosera (heter det så?) fram massa kommentarer=P Det gør næstan alla som har lite større bloggar ænn bara slækt och vænner och lite andra som læser=)

2009-07-19 @ 01:55:05
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: Caroline

Även om jag tror att du är fejk kommer jag fortsätta läsa. Vare sig du vill det eller ej!

2009-07-19 @ 10:15:25
Postat av: bella

BRA SKriVEt :D hehe



www.bellalahdo.blogg.se

2009-07-19 @ 11:21:05
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: call me sab baby

hahah come on girl

2009-07-19 @ 14:58:48
URL: http://anoonym.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha hur många gånger har du försökt få folk att sluta komma in å läsa din blogg om man bara ska kritisera dej?



Lägg ner du lyckas inte.

Jag kan ju säga att jag fortf. tycker du e fejk å helt efterbliven. Skäms över att du e halv chilenare också!! MEN e inte inne på din fejkade blogg hela tiden iaf för d.

2009-07-20 @ 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0