Jag ringde för sent... =(

Mitt ex/Pappan till barnet har lämnat landet, han har åkt utomlands och är i italien just nu, ringde hans mobil men fick inget svar, provade att ringa hem till honom och hans mamma svarade telefonen och hon talade om att han åkte för några dagar sedan, utan att ens säga hejdå till mig,asshole... Hon bad även om ursäkt för hennes senaste reaktion och frågade hur det var med mig. Jag är besviken, nu blir han borta ett bra tag, han vill väl helt enkelt inte ta sitt ansvar. Göra en tjej på smällen och sen bara strunta i att ta sitt ansvar, det är de värsta man kan göra. Ja minns när vi var tillsammans och han berättade om en turkvän till honom som hade gjorde en tjej på smällen och sedan lämnat henne. "Så skulle jag inte kunna göra," sa han, men det visade ju sig senare att det bara var skitsnack.

Killars gåva är att lova saker, dom lovar dig solsken men sagen efter blir det ändå regn, - tragiskt tragiskt!

Hehe, "tragiskt tragiskt" är min grej, säger alltid det när de är något så förväntat som sker omkring mig,vilket är väldigt ofta! Efter jag lagt på med mitt ex Mamma så sa jag "tragiskt tragiskt," allt är så typiskt och tragiskt nu för tiden, människor slutar aldrig att förvåna, kan inte förstå att jag har livslusten kvar efter allt jag gått igenom i livet (observera att det som skrivs i bloggen är kanske 10% av det som händer omkring mig) Jag är stark helt enkelt, och nu kommer jag verkligen ha något att leva för, helt klart. Jag ska leva sålänge jag tillåts att leva.

GOD NATT! =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men vad gnäller du för? Han har sagt vad han vill. Åker han utomlands får han väl göra det. De betyder nog bara att han står fast för sin sak. Han håller det han har sagt. Vänj dig vid det?

2009-07-18 @ 06:01:41
Postat av: Angelica

"kan inte förstå att jag har livslusten kvar efter allt jag gått igenom i livet"



- Du ska bli artron!! Ditt liv har precis börjat. Det finns såååå mycket mer kvar kan jag lova!



2009-07-18 @ 11:09:20
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

MÄN ÄR OCH KOMMER ALLTID VARA SKIT!

2009-07-18 @ 12:52:17
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Henrik

Hej igen.. hälsningar från skåne .. vad jag tycks mig minnas så sade han till dej redan tidigare att han så inte ville, att han inte kännde sig " mogen " för detta nu. och bade väl då redan bett dig att tänkt på en ev. abort .. för fostret, mendu gjorde då ditt val och valde att behålla barnet. ellerhur ? ..



varför har aldrig killens ord någon vikt i sig ?



Tror att han drog, för att han nu mår som han gör, och behöver vara sig själv en stund och fundera, och samla lite ny energi ..

2009-07-18 @ 16:17:07
URL: http://henriklott.blogg.se/
Postat av: Hege - Mamma i August!

Håller med Henrik asså...

Han sa trots allt att han inte ville ha barn och att han inte kænnde sig mogen. Men det ær fortfarande inte en ursækt før han, eller jag tycker i alla fall inte det. Men barnet har inte kommit ænn och ni va facktiskt inte tillsammans nær du fick veta att du var gravid, och inte nu efter heller så att du ska førvænta dig att han ska "ta hand om dig" så som killar annars ofta gør (om man ær tillsammans vill sæga) ær lite mycket att begæara tycker jag. Han ville som sagt inte ha barn och att han inte bryr sig om dig har inget med barnet att gøra!

2009-07-18 @ 19:44:30
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0