Mi princesa, mi amor, mi vida!

1. Blogg.se har krånglat hela dagen idag.
2. Det har även krånglat för andra bloggare.
3. Jag överväger till att byta plattform om dom inte fixar strulet.
4. Det här är 3e inlägget jag skriver om, då de andra inte har publicerats.
5. JAG HATAR BLOGG.SE IBLAND!



Igår var jag på ultraljud med Mamma, vi skulle äntligen få avslöja könet på mitt under magen, känslan är obeskrivlig och går inte att uttrycka i skrift, men om jag säger såhär; när något känns mer än underbart då vet man att man har gjort de rätta valet. Jag låg sprattlandes som en anka samtidigt som jag nästan klämde sönder Mammas hand för att få se i skärmen efter en liten puttinutte snopp men jag såg ingen, det var ingen liten bråkstake som låg i magen på mig (vilket jag trodde) utan det visade sig att det var en liten prinsessa som låg där, jag började storböla...Jag grät inte för att jag vart ledsen över att det vart en flicka, vilket mamma komiskt nog trodde, hon började genast trösta mig med ord som " men gumman en flicka blir ju lika underbart det med" men i själva verket grät jag över att jag vart lycklig och inte för att det vart en flicka. Det var inte förens nu som jag insåg att jag ska ha ett barn, en liten flicka. Jag kan inte förstå hur jag har rökt under graviditeten, jag kan ha skadat min dotter, MIN blivande dotter, fy fan för mig. Ibland förtjänar man ett skott i pannan när man inte vet bättre, men nu gör jag det.

Det blev ingen liten Kevin denna gång som jag hade hoppats på, men det blir en liten Prinsessa, kan man döpa sitt barn till princessa? Ska jag göra om det är rimligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :D

2009-07-31 @ 07:08:55
Postat av: klara

Åh vad härligt :) se det positivt, det är nästan alltid så att mammor kommer närmre sina döttrar än sina söner.

Lycka till, du kommer bli en alldeles utmärkt mamma och din prinsessa kommer nog bli väldigt vacker! :D

2009-07-31 @ 09:56:21
Postat av: Anni

Naaw en lite tös :)Lycka till och bra kämpat med rökningen

2009-07-31 @ 11:41:44
URL: http://typhockeyflicka.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, du kan säkert döpa din dotter till Prinsessa.Jag har nämligen en kompis som heter så :)

2009-07-31 @ 12:31:28
URL: http://liliangillegard.devote.se
Postat av: Sanne

Bra beslut och bra gjort av dig att sluta röka nu när du är gravid... Det kan ju skada barnet otroligt mycket! Hoppas du kan "hålla" dig hela tiden ut :)

2009-07-31 @ 12:32:36
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-07-31 @ 13:26:42
Postat av: Anonym

Grattis!! :D

2009-07-31 @ 13:27:21
Postat av: Sandra

Angel är också ett fint namn!

2009-07-31 @ 16:16:43
Postat av: The Hills Fanblogg.

Jag önskar dig och din lilla prinsessa all lycka!

2009-07-31 @ 16:59:40
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: ida

Naahw :D jag är så glad för din skull, även om jag inte känner dig! :D

GRATTIS

2009-07-31 @ 19:39:15
Postat av: Emmha

Grattis till dej! :D

2009-07-31 @ 21:04:50
Postat av: janni

Kan du inte hitta ett namn som betyder 'prinsessa'' eller något liknande på ett annat språk? Finns såna böcker på biblioteket :) Ett litet tips bara

http://jannis.blogg.se

2009-07-31 @ 22:05:19
URL: http://jannis.blogg.se/
Postat av: Tova

gratulerar!

FÖrstår precis vad du menar när du säger att det känns som du gjort rätt val, jag blev oplanerat gravid ungefär samtidigt som dig men känslan i magen gjorde att jag inte kunde förmå mig att ta bort barnet... jag bara VISSTE på nåt sätt att detta skulle ge mig en sån stor lycka.

och känslan av att man bär på en liten människa inuti sig, ja den är ofattbar...

Känns som jag själv var barn nyss liksom.

Jag var på första ultraljudet igår och fick reda på att det var en son, fast jag alltid drömt om en liten flicka hihi. men han var så söt<3

Lycka till!

2009-08-14 @ 11:35:44
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: jennie

känns det inte lite tråkigt att alla andra av dina vänner kommer ha barn så mkt senare så att du inte kan hänga med på så mkt o sånt?... Jag är också 17 år och jag vill bli gravid mer än något annat men jag är så orolig för just detta.. hur tänker du? hjälp mig, Vill ha en liten plutt nu !

2009-08-15 @ 14:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0