I´m back bitches!

trodde ni att ni skulle bli av med mig för att jag inte uppdaterat på ett tag? ;) Då trodde ni fel. Faktum är att en viss person bytte lösenord på min blogg för att jag inte ska kunna uppdatera och för att den förmodligen sedan skulle läggas ner men icke sa nicke, jag mejlade blogg.se kungen och nu är det fixat, Nytt lösenord med siffror bokstäver och allt man kan tänka sig, nu har jag lärt mig att man inte kan lita på folk, verkligen! Jag ska från och med nu godkänna mina egna kommentarer, och inte låta någon annan falsk människa göra det som antagligen var avundsjuk på mig och min blogg och därmed försökte stänga ner den, usch på såna människor!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, människor slutar aldrig förvåna, tragiskt tragiskt!

Ikväll kan ni ge er tusan på att bloggen kommer uppdateras, har mycket att berätta för er, nästan så jag måste skriva upp allt i ett block så jag inte glömmer bort allt som hänt, haha! Jag måste säga att jag är en lycklig jäkel, no matter what!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodde på dig förut..

Men nu vet jag inte? Du är aldrig hos barnmoskan, skriver aldrig hur det är med bebis i magen, inga magbilder. Och man ser dig aldrig på foton när du gör någonting med din bebismage? Mycket märkligt..

Alla andra gravidbloggar skriver massor om hur det är och fotar mage osv. Jag tvivlar nu :S .. Tråkigt, jag gillar din blogg. Men du måste bli bättre så man börjar tro dig igen.

2009-07-28 @ 19:46:49
Postat av: Popstickel

hur går det med bebisen!?

2009-07-28 @ 21:04:28
URL: http://popstickel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0